• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ah va fasen, nĂ€stan hemma i tid idag.. Hakar pĂ„ FF😀
IMG_20220211_161930.jpg

DĂ„ kom GWG-2000 idag.
Bezel Àr ju helt klart ett snÀpp upp tycker jag dÄ den bryter av lite.
Men likt GGB-100 sÄ Àr banden sÄ satans hÄrda tycker jag och va dÀrför jag gjorde mig av med förra 100 och 1000 jag haft.
Ska man ge dom en chans o blir dom verkligen mjukare?
Cool va den helt klart.
95D6F810-5E93-4B0B-8AF7-540A92829AFD.jpeg

DĂ„ kom GWG-2000 idag.
Men likt GGB-100 sÄ Àr banden sÄ satans hÄrda tycker jag och va dÀrför jag gjorde mig av med förra 100 och 1000 jag haft.
Cool va den helt klart.
Är nog mer att banden formar sig efter ett tag.
20220211_164953.JPG

DĂ„ kom GWG-2000 idag.
Cool va den helt klart.
Ta av och koka banden till rÀtt form, det har jag gjort pÄ min GWG-1000. Blir mycket bekvÀmare nÀr de redan Àr formade efter handleden.

Glöm inte att kasta med ett knippe sparris och ett kryddmÄtt salt :woot:
Njaa, hade nog rekommenderat lite dillfrön istĂ€llet. đŸ€” SkĂ€mt Ă„sido sĂ„ gjorde det vĂ€ldigt mycket för komforten för mig att forma banden. Sen kan jag inte pĂ„stĂ„ att de blir mjukare efter nĂ„gra Ă„rs anvĂ€ndning men det tycker jag inte om nĂ„gon G-Shock. Hur upplever ni andra det?

DĂ„ kom GWG-2000 idag.
Cool va den helt klart.
Bandet format sig efter ett tag. SÄ gjorde mitt i alla fall. Tycker att bandet pÄ 2000 Àr lite mjukare Àn 1000. Mitt nya camo bandet till 1000 Àr fruktansvÀrt obekvÀmt.

Bandet format sig efter ett tag. SÄ gjorde mitt i alla fall. Tycker att bandet pÄ 2000 Àr lite mjukare Àn 1000. Mitt nya camo bandet till 1000 Àr fruktansvÀrt obekvÀmt.
Ok kanske Àr lite kÀnslan med nÀr den precis kommit pÄ innan man hittar rÀtt lÀge.
Pendlar lite mellan 2 lÀgen.

Tack för tipset hÀr frÄn trÄden. Det var för billig för att kunna avstÄ, hann bestÀlla precis innan priset gick upp igen.

En inte sÄ uppskattad modell. Men jag gillar den, bra modul med lÀttryckta knappar, super tydlig display och 10 Ärs batteri. ( klockan Àr inte svart, den Àr mörkgrÄ )

IMG_0593.JPG

HĂ€r med brorsan 😆

IMG_0594.JPG

Senast Àndrad:
Knapparna pÄ min GWG-1000, Àr sega att trycka och fastnar nÀstan i nedtryckt lÀge. Inget speciellt syns pÄ utsidan, i form av smut, belÀggningar ellee liknande.
Har nÄgon ett bra tips för att ÄtgÀrda det?
Plocka av bezeln och rengör ordentligt undertill. Det Àr inte sÄ svÄrt och förmodligen kommer du bÀttre till runt knapparna ocksÄ. Det samlas mycket skit dÀr bakom.

Tack för tipset hÀr frÄn trÄden. Det var för billig för att kunna avstÄ, hann bestÀlla precis innan priset gick upp igen.

En inte sÄ uppskattad modell. Men jag gillar den, bra modul med lÀttryckta knappar, super tydlig display och 10 Ärs batteri. ( klockan Àr inte svart, den Àr mörkgrÄ )

IMG_0593.JPG

HĂ€r med brorsan 😆

IMG_0594.JPG
AlltsĂ„, du Ă€r ju vĂ€rre Ă€n @roosterman, dom Ă€r ju identiska till 99.9% ÄLSKAR denna toknördiga del av internet. Vi Ă€r ju inte klok nĂ„gonstans :)

Tillbaka
Topp