Ah va fasen, nÀstan hemma i tid idag.. Hakar pÄ FF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr nog mer att banden formar sig efter ett tag.DĂ„ kom GWG-2000 idag.
Bezel Àr ju helt klart ett snÀpp upp tycker jag dÄ den bryter av lite.
Men likt GGB-100 sÄ Àr banden sÄ satans hÄrda tycker jag och va dÀrför jag gjorde mig av med förra 100 och 1000 jag haft.
Ska man ge dom en chans o blir dom verkligen mjukare?
Cool va den helt klart.
Ta av och koka banden till rÀtt form, det har jag gjort pÄ min GWG-1000. Blir mycket bekvÀmare nÀr de redan Àr formade efter handleden.DÄ kom GWG-2000 idag.
Men likt GGB-100 sÄ Àr banden sÄ satans hÄrda tycker jag och va dÀrför jag gjorde mig av med förra 100 och 1000 jag haft.
Cool va den helt klart.
Glöm inte att kasta med ett knippe sparris och ett kryddmÄtt saltTa av och koka banden till rÀtt form, det har jag gjort pÄ min GWG-1000. Blir mycket bekvÀmare nÀr de redan Àr formade efter handleden.
Njaa, hade nog rekommenderat lite dillfrön istÀllet. SkÀmt Äsido sÄ gjorde det vÀldigt mycket för komforten för mig att forma banden. Sen kan jag inte pÄstÄ att de blir mjukare efter nÄgra Ärs anvÀndning men det tycker jag inte om nÄgon G-Shock. Hur upplever ni andra det?Glöm inte att kasta med ett knippe sparris och ett kryddmÄtt salt
Bandet format sig efter ett tag. SÄ gjorde mitt i alla fall. Tycker att bandet pÄ 2000 Àr lite mjukare Àn 1000. Mitt nya camo bandet till 1000 Àr fruktansvÀrt obekvÀmt.DÄ kom GWG-2000 idag.
Cool va den helt klart.
Ok kanske Àr lite kÀnslan med nÀr den precis kommit pÄ innan man hittar rÀtt lÀge.Bandet format sig efter ett tag. SÄ gjorde mitt i alla fall. Tycker att bandet pÄ 2000 Àr lite mjukare Àn 1000. Mitt nya camo bandet till 1000 Àr fruktansvÀrt obekvÀmt.
Du kan göra sÄ hÀr nÀr du inte bÀr den.Ok kanske Àr lite kÀnslan med nÀr den precis kommit pÄ innan man hittar rÀtt lÀge.
Pendlar lite mellan 2 lÀgen.
SmartDu kan göra sÄ hÀr nÀr du inte bÀr den.
Plocka av bezeln och rengör ordentligt undertill. Det Àr inte sÄ svÄrt och förmodligen kommer du bÀttre till runt knapparna ocksÄ. Det samlas mycket skit dÀr bakom.Knapparna pÄ min GWG-1000, Àr sega att trycka och fastnar nÀstan i nedtryckt lÀge. Inget speciellt syns pÄ utsidan, i form av smut, belÀggningar ellee liknande.
Har nÄgon ett bra tips för att ÄtgÀrda det?
Ska testa om inte formen blir bra.Ta av och koka banden till rÀtt form, det har jag gjort pÄ min GWG-1000. Blir mycket bekvÀmare nÀr de redan Àr formade efter handleden.
O dill glöm inte dillen och en skvÀtt öl.Glöm inte att kasta med ett knippe sparris och ett kryddmÄtt salt
Men guu förbannat, en sÄn dÀr oak har jag ju kollat efter ett bra tag, du var tvungen att lÀgga ut den dagen efter jag fÄtt hem GGB?Har dessa 2 ute pÄ KS om nÄgon Àr intresserad i trÄden kan jag hyvla lite pÄ priset
Köttigt vÀrre!RejÀl klocka rejÀl lövbiff
Tegelstensleverans!
Dom Àr ett trevligt gift MÄnga klockor för pengarnaFick bli Rangeman i soffan! Vill ha fler Gs, jÀkla skojiga klockor!
Trevlig helg!
AlltsĂ„, du Ă€r ju vĂ€rre Ă€n @roosterman, dom Ă€r ju identiska till 99.9% ĂLSKAR denna toknördiga del av internet. Vi Ă€r ju inte klok nĂ„gonstansTack för tipset hĂ€r frĂ„n trĂ„den. Det var för billig för att kunna avstĂ„, hann bestĂ€lla precis innan priset gick upp igen.
En inte sÄ uppskattad modell. Men jag gillar den, bra modul med lÀttryckta knappar, super tydlig display och 10 Ärs batteri. ( klockan Àr inte svart, den Àr mörkgrÄ )
HĂ€r med brorsan
Internets trevligaste! Happy froggy fridayDÄ var det -fredag igen dÄ, i forumets trevligaste trÄd.
Nu Ă€r du nĂ€stan lite elak mot @dragonhf . Den ena Ă€r ju svart och den andra Ă€r grĂ„, det Ă€r ju en vĂ€ldigt skillnadAlltsĂ„, du Ă€r ju vĂ€rre Ă€n @roosterman, dom Ă€r ju identiska till 99.9% ĂLSKAR denna toknördiga del av internet. Vi Ă€r ju inte klok nĂ„gonstans
Plus att G-Shock texten och G knappen Àr gul pÄ den svarta.Nu Àr du nÀstan lite elak mot @dragonhf . Den ena Àr ju svart och den andra Àr grÄ, det Àr ju en vÀldigt skillnad