NÀr du tröttnar pÄ den dÀr kan du vÀl skicka ett PMGodmorgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀr du tröttnar pÄ den dÀr kan du vÀl skicka ett PMGodmorgon!
Mm. Det ska jag!NÀr du tröttnar pÄ den dÀr kan du vÀl skicka ett PM
Kul modell, men det Àr sÀkert pga lÄg efterfrÄgan som du sÀger. Den Àr billig jÀmfört med priserna pÄ Ebay eller japanska auktionsiter Àven innan moms och tull. Men visst det Àr inte KS pris direkt.Dyr och vÀldigt lÄg efterfrÄgan, sÀrskilt hÀr i Sverige. Samma modul fast med en annan fÀrg gÄr att hitta pÄ de japanska sidorna till halva priset.
Synd för dig att du inte la ut dem tidigare, hade gÀrna köpt din Burton dÄ men tyvÀrr gick min leksak-besparing till en den vackra MTGn. Men man Àr absolut frestadHar dessa 2 ute pÄ KS om nÄgon Àr intresserad i trÄden kan jag hyvla lite pÄ priset
Köööööööp. Den Àr för billig för att lÄta bliSynd för dig att du inte la ut dem tidigare, hade gÀrna köpt din Burton dÄ men tyvÀrr gick min leksak-besparing till en den vackra MTGn. Men man Àr absolut frestad
Den Àr redan pÄ vÀg nÄgon annanstansKöööööööp. Den Àr för billig för att lÄta bli
Det bidde den oxÄ?Den Àr redan pÄ vÀg nÄgon annanstans
Jajjemen . Det har gÄtt lite överstyr med inköpen de senaste dagarna. Burton blir den fjÀrde denna vecka.Det bidde den oxÄ?
Bara den?!Valde tillslut att behÄller denna!
NĂ€, jag har 20 G-shocks kvar i samlingen....Bara den?!
DÀr har du en duo du kan köra exit pÄ!Idag kör vi pÄ andra nyförvÀrvet
Men tror jag gillar MTG lite mera faktiskt, Àven om titanaren Àr stilren.
Bra val! Den dÀr Àr riktigt hÀftigValde tillslut att behÄller denna!