Bling bling!Ăntligen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bling bling!Ăntligen!
Ăntligen!
SUPERBLING-BLINGBling bling!
SĂ„ kul! Tack @MeraborstenSUPERBLING-BLING
Hans trantixxi Àr super bling bling, den hÀr Àr bara vanlig bling bling.SUPERBLING-BLING
Ajfan, vet att synen börjar bli grumlig med Äldern, men att jag skulle se fel pÄ svart och grÄ, det Àr ju nÀstan skamligt.Nu Àr du nÀstan lite elak mot @dragonhf . Den ena Àr ju svart och den andra Àr grÄ, det Àr ju en vÀldigt skillnad
Vackert! Ăr det en mod eller Ă€r det den limiterade?Ăntligen!
35-Ă„rsguldet. Riktigt kulVackert! Ăr det en mod eller Ă€r det den limiterade?
Superduperbling bling bling med lockig katt i bakgrunden. SvÄrfotat parHans trantixxi Àr super bling bling, den hÀr Àr bara vanlig bling bling.
Ja, den har jag haft ögon pÄ. Den Àr riktigt fin.35-Ärsguldet. Riktigt kul
FörstÄr att katten vÀnder sig bort avundssjuktSuperduperbling bling bling med lockig katt i bakgrunden. SvÄrfotat par
Om den kÀnns för tung för dig sÄ fÄr du höra av dig, tÀnker att du Àr ju lixom van vid titan nuHar haft den tidigare, men nu nÀr jag har den igen sÄ pÄminns jag av hur bra den Àr.
GPW-2000? Ser rejÀl ut.FortsÀtter med Aviatorn.
Haha, den nya Ă€r mörkgrĂ„ och den andra mörkblĂ„, fast det syns dĂ„lig pĂ„ bild.AlltsĂ„, du Ă€r ju vĂ€rre Ă€n @roosterman, dom Ă€r ju identiska till 99.9% ĂLSKAR denna toknördiga del av internet. Vi Ă€r ju inte klok nĂ„gonstans
MotHaha, den nya Àr mörkgrÄ och den andra mörkblÄ, fast det syns dÄlig pÄ bild.
Behöver jag fler G-schock klockor? ( har nog runt 60st nu, vÄgar inte rÀcka ) Ja, jag behöver fler.
Jodu det Àr en rejÀl pjÀs. GrÀnsfall att vara för stor för mina klena armar. FÄr tÀnka pÄ vad man matchar klockan med.GPW-2000? Ser rejÀl ut.
Nu Àr det bara nÄgra fÄ G-shocks som ska lÀmna kvar! Dessa 2 kommer ut imorgon pÄ KS
Du vet vad vi sÀger, kööööp Har köpt flera av @Meraborsten nu i nÀrtid. Ruskigt nöjd!Guld 6900
(men tror jag förköpt mig/mÄste sÀlja av iaf men kommer ÀndÄ kolla ev annons hehe )
Ett sÄn inventering kan man stÄ ut med en Lördagsmorgon...1 timme in i dagens inventering...
God morgon pÄ er
Den ingÄr inte i vÄra saker tyvÀrr.. Den stÄr bara i vÀgen.. Precis som (enligt ryktet) Roger Pontares gamla turnebuss..Ett sÄn inventering kan man stÄ ut med en Lördagsmorgon...
Dyr och vÀldigt lÄg efterfrÄgan, sÀrskilt hÀr i Sverige. Samma modul fast med en annan fÀrg gÄr att hitta pÄ de japanska sidorna till halva priset.Denna har legat ute vÀldigt lÀnge.
Ăr det fĂ€rgen för dyr eller vad gör att den inte sĂ€ljs?
Casio klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Casio klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com