lulemarcus
Silver
Kul med texten. Ăr det till nĂ„gon LIM modell?KJ Carbon fiber.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul med texten. Ăr det till nĂ„gon LIM modell?KJ Carbon fiber.
Riktigt fin!Jag skulle gÄ pÄ en Baby-G. Köpte en sÄn till min dÄ ÄttaÄriga bonusdotter.
Coolt, istÀllet för vigselringar
Ser sjukt fin ut. FÄr man frÄga handleds storlek dÀr? Precis börjar klura pÄ att köpa en likadan.Nya GM-2100 i grönt
Det Ă€r till en GW-9400KJ-8 "Love the sea and the Earth"Kul med texten. Ăr det till nĂ„gon LIM modell?
Mycket bra!Burtonbandet fick vila
19Ser sjukt fin ut. FÄr man frÄga handleds storlek dÀr? Precis börjar klura pÄ att köpa en likadan.
För den pÀngen lÀr vÀll smutsen hÀnga medTvÀtta sin klocka innan man lÀgger ut den till försÀljning? NÀÀÀÀ
Casio klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Casio klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Kan man lika bra lÀgga till nÄgra tusen och köpa klockan ist..Galet pris pÄ desert camo bandet till GWG-1000.
Klockan (GWG-1000DC) Àr inte heller billig.Kan man lika bra lÀgga till nÄgra tusen och köpa klockan ist..
Dom börjar dra ivÀg i pris..Klockan (GWG-1000DC) Àr inte heller billig.
TvÀtta sin klocka innan man lÀgger ut den till försÀljning? NÀÀÀÀ
Det Àr utsidan som rÀknas
Baby-G serien Àr sÄklart given, men det finns en serie till som heter "g-shock mini" som verkar skön. Hur lÀtt det Àr att fÄ tag pÄ Àr dock oklart.NÄgon som har eller har tips pÄ en cool G till min 8-Äriga dotter?
Tack för tipset!Baby-G serien Àr sÄklart given, men det finns en serie till som heter "g-shock mini" som verkar skön. Hur lÀtt det Àr att fÄ tag pÄ Àr dock oklart.
𧞠Officiella G-ShocktrÄden
KĂ€nns lite som att GWG-1000 har blivit nya GW-M5610 hĂ€r i trĂ„den... đ Har nĂ€stan (men bara nĂ€stan) dĂ„ligt samvete att min 5610 knappt fĂ„r jobba lĂ€ngre:oops: SjĂ€lv sĂ„ tycker jag att det har varit vĂ€ldigt mycket King dom senaste mĂ„naderna :angel: Kylo Ren idag. #thankgoditskylorendaylolzklocksnack.se
Blev precis erbjuden denna, ca 30mm.Jag skulle gÄ pÄ en Baby-G. Köpte en sÄn till min dÄ ÄttaÄriga bonusdotter.
Ja alltsÄ, det Àr ju ingen G-shock... Men ÀndÄBlev precis erbjuden denna, ca 30mm.
Jag saknar vampyrögat jag hade... om nÄgon sitter pÄ en gw-b5600ar-1 "adrenalin" sÄ kan jag vara behjÀlplig (via PM) i att ta hand om den
Jag skulle inte vÀlja nÄgot gammalt (vintage...) Ät ett barn. Den lÀr vÀl för det första vara otÀt och inte tÄl den stryk pÄ samma sÀtt som en g-shock heller. Och gudarna vet att barnens klockor fÄr ta emot smÀllar! NÀ, gÄ pÄ en klocka som ungen kan dÀnga in i en vÀgg utan att ta skada tycker jag.Blev precis erbjuden denna, ca 30mm.
...Brian don't! - Family guyMÄste sÀga att den vÀxer. Gillar till och med granen
Sant!Jag skulle inte vÀlja nÄgot gammalt (vintage...) Ät ett barn. Den lÀr vÀl för det första vara otÀt och inte tÄl den stryk pÄ samma sÀtt som en g-shock heller. Och gudarna vet att barnens klockor fÄr ta emot smÀllar! NÀ, gÄ pÄ en klocka som ungen kan dÀnga in i en vÀgg utan att ta skada tycker jag.
Kul, aldrig sett den varianten. GrÄtt och rött passar fint ihop.Det Àr till en GW-9400KJ-8 "Love the sea and the Earth"
Hörde jag KĂĂöööööööööP...Brian don't! - Family guy
SÄg scenen framför mig nÀr man försöker varna nÄgon men personen gör de ÀndÄ. För dem som inte sett eller vet vad jag pratar om -