• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

😀 KJ Carbon fiber.
IMG_20220214_122333.jpg
Kul med texten. Är det till nĂ„gon LIM modell?

TvĂ€tta sin klocka innan man lĂ€gger ut den till försĂ€ljning? NÀÀÀÀ đŸ˜”
1644863078368.png

För den pÀngen lÀr vÀll smutsen hÀnga med :facepalm:
SvÄrt och se om den Àr sliten eller bara skitig.

NÄgon som har eller har tips pÄ en cool G till min 8-Äriga dotter?
Baby-G serien Ă€r sĂ„klart given, men det finns en serie till som heter "g-shock mini" som verkar skön. Hur lĂ€tt det Ă€r att fĂ„ tag pĂ„ Ă€r dock oklart. 😑

Senast Àndrad:
Visst Ă€r det nĂ„gon i trĂ„den som har en exakt likadan moddad som denna? Fast inte ”dial artist”.

De första var ju lite coola med fĂ€rg pĂ„ tavlan men denna mĂ„ste ju tagit 10min att göra/köpt del pĂ„ eBay eller? Och 5k pĂ„slag đŸ˜± Med det sagt sĂ„ blev den Ă€ndĂ„ trevlig.

Edit: men herrejösses över 10k för en i stĂ„l Ă€r ju Ă€nnu vĂ€rre, den blev ju fulare Ă€n originalet 🙈

Baby-G serien Ă€r sĂ„klart given, men det finns en serie till som heter "g-shock mini" som verkar skön. Hur lĂ€tt det Ă€r att fĂ„ tag pĂ„ Ă€r dock oklart. 😑

Tack för tipset!

Jag saknar vampyrögat jag hade... om nÄgon sitter pÄ en gw-b5600ar-1 "adrenalin" sÄ kan jag vara behjÀlplig (via PM) i att ta hand om den ;)

Blev precis erbjuden denna, ca 30mm. 😍

Screenshot_20220214-210125_WhatsApp.jpg
Screenshot_20220214-210145_WhatsApp.jpg
Screenshot_20220214-210158_WhatsApp.jpg
Jag skulle inte vÀlja nÄgot gammalt (vintage...) Ät ett barn. Den lÀr vÀl för det första vara otÀt och inte tÄl den stryk pÄ samma sÀtt som en g-shock heller. Och gudarna vet att barnens klockor fÄr ta emot smÀllar! NÀ, gÄ pÄ en klocka som ungen kan dÀnga in i en vÀgg utan att ta skada tycker jag.

Jag skulle inte vÀlja nÄgot gammalt (vintage...) Ät ett barn. Den lÀr vÀl för det första vara otÀt och inte tÄl den stryk pÄ samma sÀtt som en g-shock heller. Och gudarna vet att barnens klockor fÄr ta emot smÀllar! NÀ, gÄ pÄ en klocka som ungen kan dÀnga in i en vÀgg utan att ta skada tycker jag.
Sant!

Tillbaka
Topp