• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FrÄga. Vid batteribyte pÄ en G-Shock, gör ni det sjÀlva eller lÀmnar ni in?
Jag ska införskaffa ett sÄnt silikonbad som man lÀgger packningen i för att sÀkerstÀlla god funktion, men frÄgan Àr om det rÀcker?

FrÄga. Vid batteribyte pÄ en G-Shock, gör ni det sjÀlva eller lÀmnar ni in?
Jag ska införskaffa ett sÄnt silikonbad som man lÀgger packningen i för att sÀkerstÀlla god funktion, men frÄgan Àr om det rÀcker?
Det Àr rÀtt lÀtt att göra det sjÀlv. Glöm inte göra en AC reset efter batteribyte samt fetta in o-ringen med silikonfett.

GWG-1000 nĂ€r man ska köra lastmaskin. Det Ă€r sen gammalt. Eller vad sĂ€ger du @daniel svensson ? 😁
IMG_20220213_161250.jpg
IMG_20220213_164336.jpg

Hur mÄnga G-Shock mÄste man ha innan man fÄr köra/köpa lastmaskin?

AC-reset?
Funkar det med vanligt silikonfett pÄ burk?
FöljdfrĂ„gorna haglar 😁
I dom allra flesta fall sÄ finns det hur du ska göra pÄ Youtube oxÄ :)
Och ta som grundregel att var varsam med hur du skruvar Ät allt vid ihopsÀttning sÄ du inte skrotar gÀngor.
MĂ„nga av G-shockarna har dubbla batterier kan va bra att veta👍

Ni som har Mudmaster, jobbar ni alla som skogshuggare och Ă€r kroppsbyggare?đŸ€Ł ja e sugen pĂ„ en men undrar nĂ€r ni anvĂ€nder era tefat😀

GWG-1000 nĂ€r man ska köra lastmaskin. Det Ă€r sen gammalt. Eller vad sĂ€ger du @daniel svensson ? 😁
IMG_20220213_161250.jpg
IMG_20220213_164336.jpg

Verkar ju iallafall funka nÀr man ska flytta pÄ sina gamla Saabar med lastmaskin, sÄ om du kör det eller Àger ett gÀng (minst 5st) gamla Saabar sÄ sÀger jag bara Köööp!

Ni som har Mudmaster, jobbar ni alla som skogshuggare och Ă€r kroppsbyggare?đŸ€Ł ja e sugen pĂ„ en men undrar nĂ€r ni anvĂ€nder era tefat😀
Ingetdera, men som @OddD sĂ€ger har jag gott om SAABar sĂ„ jag kvalar in sĂ„đŸ˜…
Men jag sĂ€ger bara KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP och testa.
Dom Ă€r trots sin storlek sköna att bĂ€ra och funktionerna har man sĂ€kert nytta av nĂ„n gĂ„ng😁
nedladdning.png

1%are hÀr ocksÄ. :cool:
20220203_150027.JPG
20220204_141306.JPG
Hela konceptet dĂ€r, bĂ„de stora maskiner och starka armar 😁
Tills du fÄr den dÀringa berömda sparken (som du vÀntat ett tag pÄ nu)
Ska göra mitt bÀsta den hÀr veckan oxÄ;)
Vi alla vet att du Àr vÀldigt speciell @roosterman Som en snöflinga (pÄ Mark Levengodska)
Har du snackat med min vĂ„rdare @Roosterwife ?đŸ€” För hon sĂ€ger samma sak (förutom snöflingebiten) 😳😆

Tillbaka
Topp