Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr rÀtt lÀtt att göra det sjÀlv. Glöm inte göra en AC reset efter batteribyte samt fetta in o-ringen med silikonfett.FrÄga. Vid batteribyte pÄ en G-Shock, gör ni det sjÀlva eller lÀmnar ni in?
Jag ska införskaffa ett sÄnt silikonbad som man lÀgger packningen i för att sÀkerstÀlla god funktion, men frÄgan Àr om det rÀcker?
AC-reset?Det Àr rÀtt lÀtt att göra det sjÀlv. Glöm inte göra en AC reset efter batteribyte samt fetta in o-ringen med silikonfett.
FrÄgan Àr vÀl hur mÄnga Saab man har innan man köper en hjullastare?Hur mÄnga G-Shock mÄste man ha innan man fÄr köra/köpa lastmaskin?
Det brukar stÄr pÄ klistermÀrken pÄ batteriet om hur man gör en AC reset. Ja sÄ lÀnge det Àr silikonfett sÄ funkar det.AC-reset?
Funkar det med vanligt silikonfett pÄ burk?
FöljdfrÄgorna haglar
Egentligen ingen alls, gÀller bara ha rÀtt kompisar som en stoooor maskinparkHur mÄnga G-Shock mÄste man ha innan man fÄr köra/köpa lastmaskin?
Egentligen ingen alls, men jag fÄr inte köpa en grÀvare om jag inte fixar en pool till @RoosterwifeFrÄgan Àr vÀl hur mÄnga Saab man har innan man köper en hjullastare?
Bra frĂ„ga! Vad jag vet Ă€r det bara Jubileumsmodellerna (20-25-30-35 Ă„rs) som fĂ„tt denna typ av display. (...och den röda redback spindeln)Ăr det nĂ„gon som vet historian bakom den âprickigaâ displayen pĂ„ 5035? Ăr det en homage till nĂ„gon gammal modell?
I dom allra flesta fall sÄ finns det hur du ska göra pÄ Youtube oxÄAC-reset?
Funkar det med vanligt silikonfett pÄ burk?
FöljdfrÄgorna haglar
Tackar, nej det var pÄ eBay jag köpte mina Froggies.Underbar! Köpt i Sverige?
Ni som har Mudmaster, jobbar ni alla som skogshuggare och Àr kroppsbyggare? ja e sugen pÄ en men undrar nÀr ni anvÀnder era tefat
Funkar nÀrsomhelst vÀger ju inget.Ni som har Mudmaster, jobbar ni alla som skogshuggare och Àr kroppsbyggare? ja e sugen pÄ en men undrar nÀr ni anvÀnder era tefat
Vad Ă€r det hĂ€r för rolig modell? Ăr det en riktig krona eller Ă€r det fake?Lite pastell sĂ„ hĂ€r pĂ„ kvĂ€llskvisten
Ingetdera, men som @OddD sÀger har jag gott om SAABar sÄ jag kvalar in sÄNi som har Mudmaster, jobbar ni alla som skogshuggare och Àr kroppsbyggare? ja e sugen pÄ en men undrar nÀr ni anvÀnder era tefat
Det Ă€r en GA-400.Vad Ă€r det hĂ€r för rolig modell? Ăr det en riktig krona eller Ă€r det fake?
Jag vÄgar pÄstÄ att det Àr 99% skrivbordsryttare.Ni som har Mudmaster, jobbar ni alla som skogshuggare och Àr kroppsbyggare? ja e sugen pÄ en men undrar nÀr ni anvÀnder era tefat
DÄ Àr jag en 1%areJag vÄgar pÄstÄ att det Àr 99% skrivbordsryttare.
Jag med Àh vi delar pÄ den procentenDÄ Àr jag en 1%are
Haha, Àven kontorsarbetare behöver tuffa klockor. 19cm handled och Mudmaster, a perfect match.Jag vÄgar pÄstÄ att det Àr 99% skrivbordsryttare.
DÄ Àr jag en 1%are
Jag med Àh vi delar pÄ den procenten
CoolDet Àr en GA-400.
Och ja, kronan anvÀnds till alla instÀllningarna
Vi alla vet att du Àr vÀldigt speciell @roosterman Som en snöflinga (pÄ Mark Levengodska)DÄ Àr jag en 1%are
Hela konceptet dÀr, bÄde stora maskiner och starka armar
Ska göra mitt bÀsta den hÀr veckan oxÄTills du fÄr den dÀringa berömda sparken (som du vÀntat ett tag pÄ nu)
Har du snackat med min vÄrdare @Roosterwife ? För hon sÀger samma sak (förutom snöflingebiten)Vi alla vet att du Àr vÀldigt speciell @roosterman Som en snöflinga (pÄ Mark Levengodska)