• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ni som har Mudmaster, jobbar ni alla som skogshuggare och Ă€r kroppsbyggare?đŸ€Ł ja e sugen pĂ„ en men undrar nĂ€r ni anvĂ€nder era tefat😀
Jobbar som teknisk support tidigare som lager. Är inte speciellt vĂ€ltrĂ€nad heller men det Ă€r en klocka för mĂ€n, dĂ€rför köpte ja den ;) sjukt bra klocka!

Visst Ă€r det nĂ„gon i trĂ„den som har en exakt likadan moddad som denna? Fast inte ”dial artist”.

De första var ju lite coola med fĂ€rg pĂ„ tavlan men denna mĂ„ste ju tagit 10min att göra/köpt del pĂ„ eBay eller? Och 5k pĂ„slag đŸ˜± Med det sagt sĂ„ blev den Ă€ndĂ„ trevlig.

Edit: men herrejösses över 10k för en i stĂ„l Ă€r ju Ă€nnu vĂ€rre, den blev ju fulare Ă€n originalet 🙈
Nu blev jag ju sugen pĂ„ en grĂ„ mod hĂ€r
 hur svĂ„rt kan det vara att göra đŸ€”
F59BB5A9-E6BB-46C3-B956-E327A8072221.jpeg
2F2C7DC0-C2AB-4ECC-82F8-F467322450D5.jpeg

Lite trÄkig fÀrg pÄ en 8-Ärig tjej men finns kanske i andra fÀrger?

Kanske @lofgreno kan tala om vad det blev till hans 7-Ă„riga dotter och om hon Ă€r nöjd. 😁

Tack för tipset, jag hade missat den i mina sökningar 👍🏿 Det visade sig dessutom vara just min gamla, sĂ„ nu kommer den hem igen 😉

Senast Àndrad:
Kanske @lofgreno kan tala om vad det blev till hans 7-Ă„riga dotter och om hon Ă€r nöjd. 😁

AssÄ hon vart jÀttenöjd. SÀger dock nu att hon fÄtt en Gshock sÄ lÄter henne tro det.

Saknar timer dock. Det anvÀnds ju flitigt nÀr det ska bestÀmmas nÀr det Àr dags för lÀggdags osv... :)

(Ska vÀl tillÀggas att hon gillar rosa...)

Tillbaka
Topp