• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

1645080637688.png

1645080643954.png

1645080650856.png

Google translate ;

"Bezel top ser annorlunda kropp Viss information sÀger att MRRG-B5000B bearbetas av hantverkare med titanlegering "TranTixxii" och koboltlegering "Covalion" som material.
Om du uppmĂ€rksammar bilden frĂ„n sidan, 〇 delen, verkar det finnas ett mellanrum mellan ramens topp och fallet, och det ser annorlunda ut. I nĂ„gra av de bilder som har slĂ€ppts hittills kan ramens ljusstyrka och fallet se annorlunda ut, och ramen kan vara "covarion" och basen kan vara "TranTixxii". Handbok för modulnummer "3501" kan inte sökas Ă€nnu Runt november förra Ă„ret var "3501", en modul som Ă€r specifik för MRG-B5000B, sökbar pĂ„ supportsidan pĂ„ Casio Nordamerikas webbplats, men för nĂ€rvarande Ă€r den inte sökbar inklusive supportsidan i Japan. Det verkar som om det kommer att vara sökbart nĂ€r det Ă€r pĂ„ vĂ€g att slĂ€ppas. ↓HĂ€nsyn till utgivningstid."

= Koboltlegrering ; Är det dyrt? 40tkr. Hade hellre sett platinumknappar 🙃
= Kanske fÄr den en helt egen modul med GPS? FörstÄr inte annars varför en ny modul behövs för klockan om funktionerna Àr samma som för vanliga squares.

Gud vad svÄrt det kommer bli med owg i Är. KÀnns inte alls bra med enbart digital klocka... Haft den 24h nu och gillar den men saknar visarna.
P_20220216_083556~2.jpg
Du fĂ„r snabbköpa en GBA-800 alltsĂ„ 😁
GBA-800.JPG

Senast Àndrad:
Du fĂ„r snabbköpa en GBA-800 alltsĂ„ 😁
GBA-800.JPG
Jag har ingen koll pÄ vad för summa som skÀnks, men annars fÄr han vÀl hoppa av och kvitta summorna mot varandra ;)

den va ju grymt snygg, men inte 40k snygg. GMW-B5000TB Àr typ lika snygg tycker jag och kÀnns som dem inte Àr sÄ olika i spec, design och funktion

3km i regn o blÄst backe upp backe ner.
Fattar inte hur jag kan förstöra min kropp som jag gjort.
Men det Àr aldrig försent att komma tillbaka.
Styrkan och musklerna blir svÄrt kanske men ska iaf röra pÄ mig o styrketrÀna 3-ggr per vecka.
Mudmastern fick hĂ€nga pĂ„ 🙂
DC26C569-187F-4FC5-9F5F-501245F45C5F.jpeg

Tillbaka
Topp