Fortfarande grusflytt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ă kermanFortfarande grusflytt.
StÀmmer, en gammal 6910 vi hÄller liv i.à kerman
Ăr det en JD med?
Vilka pjÀser du fÄr hem
Trevligt med positiv display. Kul förpackning ocksÄ.GST-B400 Fire Package precis inkommet frÄn Japan . Super bekvÀm.
Ja, just den positiva displayen va lite av en deal breaker för mig.Trevligt med positiv display. Kul förpackning ocksÄ.
Fasen vilka godbitar ni hittarGST-B400 Fire Package precis inkommet frÄn Japan . Super bekvÀm.
sakurawatches.com har jag handlat ifrÄn, funkade 100%, hemma inom en vecka.Fasen vilka godbitar ni hittar
Finns det nÄgon bra japansk sida att handla ifrÄn?
Ok tack för tipssakurawatches.com har jag handlat ifrÄn, funkade 100%, hemma inom en vecka.
LÄng frakttid?sakurawatches.com har jag handlat ifrÄn, funkade 100%, hemma inom en vecka.
Testa Japan media store pÄ Ebay.Fasen vilka godbitar ni hittar
Ha dock i Ätanke tull och moms.Ok tack för tips
Cirka 5 arbetsdagar.LĂ„ng frakttid?
@L&W tipsar ocksÄ om en go sida, bara att lÀtta pÄ lÀdret om du hittat nÄgot trevligt.Fasen vilka godbitar ni hittar
nÀÀ, MRGOMG.......