Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu tror inte jag att det blir WW3 men om det blir sÄ Àr det MM/Fogman och Rolex som följer med. Frogman kan man slÄ nÄgon med och Rolex funkar bra som mutor.Precis av den anledningen jag sparat pÄ GWG-1000 och GX-56
Min Àlskade, fina, underbara Garmin har man nog inte sÄ mycket nytta av dÄ
Bra tÀnkt! Att muta nÄgon med en King lÀr inte ge sÄ bra utdelningNu tror inte jag att det blir WW3 men om det blir sÄ Àr det MM/Fogman och Rolex som följer med. Frogman kan man slÄ nÄgon med och Rolex funkar bra som mutor.
SÀg inte der Mer rugged Àn den finns ju knappt..Bra tÀnkt! Att muta nÄgon med en King lÀr inte ge sÄ bra utdelning
De har valt för enkla dinkor...Vad mÄnga ni Àr som tjuvstartar! Som om 31 dagar inte rÀckte
Nu Àr jag ingen expert pÄ den dÀr sjÀlvplÄgsmÄnaden men visst fÄr Ni byta band?Tjuvstartar OWG och inser att bandet kommer begrÀnsa utbudet av klÀder nÄgot....
Hade inte du körkort?Firar den klarade uppkörningen
GÄr vÀl att köra ÀndÄ.....Hade inte du körkort?
BE kort Àr ett mÄste om man bor pÄ landet...GÄr vÀl att köra ÀndÄ.....
Fast jag hade inte behörighet att köra med tungt slÀp
Gott vÀder!GomÄndag. Rensar skallen lite
En icebraker...Kom ett paket med UPS Rubiks
Verkligen mkt leksaksklocka över den.
TÀnkte skriva att den kanske gör sig bÀttre med svart bezel. Men nÀr jag skulle posta ser jag att det ingÄr. Fan va schysst!Kom ett paket med UPS Rubiks
Verkligen mkt leksaksklocka över den.
Jag hade nog hellre kört trĂ„ksuben om jag ska vara Ă€rligâŠSĂ„ var det dags att vĂ€lja klocka till OWGM..
Det lutar Ă„t GW-5000Jag hade nog hellre kört trĂ„ksuben om jag ska vara Ă€rligâŠ