Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra uppstÀllning.
VÀlkommen in i trÄden och G-gemenskapenFörsta gÄngen jag Àr med och min första g-shock behöver uppmÀrksamheten!
DÄ stiger priset Ànnu mer tror jag. Det Àr ingen Àdelmetaller i analoga MRG heller. Men jag hÄller med, det hade varit kul om MRG och shock resist loggan Àr i vitguld tex.Svart Àr alltid snyggt. Men fortfarande för dyrt.
Tycker de skulle kunnat peta in lite Àdelmetaller, t ex för baklock, knappar, och en gnutta platinum för MRG loggan exempelvis.
#MervÀrde Ät folket.
Den Àr sÄ bra. Undra om det Àr min gamla, det kan inte finnas sÄ mÄnga i Sverige.Ny bekantskap idag
Den Àr sÄ bra. Undra om det Àr min gamla, det kan inte finnas sÄ mÄnga i Sverige.
Aha!Det Àr min gamla .
Tack! SÄhÀr 8 Är senare sÄ vÀrmer de MÀrkte dock att jag mÄste uppdatera statusen pÄ köpes-annonsen!VÀlkommen in i trÄden och G-gemenskapen
Alltid kul med nu medlemmar
Tack för tips! Köpt
Tack för tips! Köpt
Fasen..... Nu blev jag ju sugen pÄ att hem o plocka pÄ mig min MT-g oxÄ...Dagens nyförvÀrv, mycket trevlig pÄ alla sÀtt . Stort tack @Crispie för en grym pjÀs . Nu ska jag bara vÀnta in mina tre squares som Àr pÄ vÀg sen Àr man ju pÄ banan igen .
Fasen..... Nu blev jag ju sugen pÄ att hem o plocka pÄ mig min MT-g oxÄ...
FĂRBJUDET ENLIGT MARSLAGEN!!!!
Dagens nyförvÀrv, mycket trevlig pÄ alla sÀtt . Stort tack @Crispie för en grym pjÀs . Nu ska jag bara vÀnta in mina tre squares som Àr pÄ vÀg sen Àr man ju pÄ banan igen .
Den dÀr Àr sexig denMRG day
Sjukt bra klocka de dÀr! Bra köp! #TeamMTGDagens nyförvÀrv, mycket trevlig pÄ alla sÀtt . Stort tack @Crispie för en grym pjÀs . Nu ska jag bara vÀnta in mina tre squares som Àr pÄ vÀg sen Àr man ju pÄ banan igen .
Fick du med nÄn kub? Eller var det bara dom i UK som fick det?
Inge kub tyvÀr.Fick du med nÄn kub? Eller var det bara dom i UK som fick det?
kul du fick upp beroendet igen