• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Besök hos KM Globen idag. Trevlig utbud.
Även besök hos Krons ur, ingen större hit..
Kö och sen ingen hjÀlp.
Gick!
Grym burgare iaf!😊
50BE240D-9984-4DD4-86E7-DF8B1BD176F6.jpeg

HÀr satt man och tittade pÄ ett intressant program pÄ kunskapskanalen om universum och sÄ avkrÀvs man fjÀrrkontrollen pga melodifestivalcirkusen. Suck!!!
9DF90BE6-502C-4176-A539-3563F97441E5.jpeg

Glor oxĂ„ pĂ„ Mello, efter 4 Ă„r i Asien och nada Svenska program, Ă€r det nice, tycker jag vart fall o glo lite pĂ„ ”Svenne TV”

BCD1BE6F-6D83-4A84-BF66-EA8BAEDB9109.jpeg
Lite mot mina principer men ikvĂ€ll ville @Roosterwife ha sĂ€llskap sĂ„ jag gör ett undantag🙂
IMG_20220226_201606.jpg

HÀr satt man och tittade pÄ ett intressant program pÄ kunskapskanalen om universum och sÄ avkrÀvs man fjÀrrkontrollen pga melodifestivalcirkusen. Suck!!!
Glor oxĂ„ pĂ„ Mello, efter 4 Ă„r i Asien och nada Svenska program, Ă€r det nice, tycker jag vart fall o glo lite pĂ„ ”Svenne TV”

Lite mot mina principer men ikvĂ€ll ville @Roosterwife ha sĂ€llskap sĂ„ jag gör ett undantag🙂
Schhh skriv tystare sĂ„ inte barnen hör för dom har glömt att det Ă€r det spektaklet idag

Ska det byggas Àven utomlands? För visst var du pÄ gÄng med nÄt bygg Àven hÀr nu? :)
Nej dĂ„, inget hĂ€r, vi bor i lght o ”toksparar” till flytt tillbaks till vĂ€rmen för gott, flyttade precis hem frĂ„n Filippinerna, sĂ„ mkt Covid strul dĂ€r, blir flytt igen om X Ă„r, dĂ„ krigskassan Ă€r fylld

Den hÀr Àr himla kÀck
1645947506383.png

1645947527588.png

Finns hos Kulta-Center för 29 900 kr.

Tillbaka
Topp