Crispie
Silver
Slava Ukraina!Lite pyssel pÄ eftermiddagen Àr aldrig fel.
MT-G pÄ gult gummi blev det .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Slava Ukraina!Lite pyssel pÄ eftermiddagen Àr aldrig fel.
MT-G pÄ gult gummi blev det .
SkitsvÄrt!Det Àr ett sÀtt att bevisa för sig sjÀlv och andra att man sÄ klart inte Àr beroende av att byta klocka hela tiden, hur svÄrt ska det vara liksom?
Ingen wristshot?GG-B100Tread
Det gĂ„r bra men jag tullade precis in en ny klocka sĂ„ det börjar bli lite anstrĂ€ngt lĂ€geâŠHur gĂ„r det för alla gshockers som Ă€r med i OWG? SjĂ€lv Ă€r jag supernöjd med mitt val.
Haha hoppas det.
Jag bevakar ett kinesiskt klockforum och dÀr har det ramlat in 4st redan.
Ja, alla tycker att kvalitet Ă€r pĂ„ en hel annan nivĂ„ jĂ€mfört med vanliga GMW. Det roliga Ă€r att alla köpte den svarta DLC varianten istĂ€llet för den silvriga.Ăr köparna i överlag nöjda med kvalitĂ©n?
Vad Ă€r pĂ„ ingĂ„ende?Det gĂ„r bra men jag tullade precis in en ny klocka sĂ„ det börjar bli lite anstrĂ€ngt lĂ€geâŠ
Nr tvĂ„ av fyra som ska levereras under marsâŠ
Edit: tvĂ„ av femâŠ
AbsolutIngen wristshot?
Fyra stycken kvartsdykare med mrp.sa-boett.Vad Àr pÄ ingÄende?
Inte frÄn idag ju.Absolut
PrexisInte frÄn idag ju.
Ja, det Àr jÀttemÀrkligtHmmm. Undrar varför det Àr roligare att flumma in pÄ KS Àn att sitta i Teamsmöte
Hmmm. Undrar varför det Àr roligare att flumma in pÄ KS Àn att sitta i Teamsmöte
Men hallÄÄÄ, vÀlj rÀtt TEAM möte och ni kommer ha full fokus!Ja, det Àr jÀttemÀrkligt
Men du sparar ju dieseln iafKatastrofen Àr ett faktum, hela familjen Àr magsjuk förutom jag