• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Bra dag att ladda pÄ.
PXL_20220309_122055899.jpg
Köpte Ă€ven detta replacement kit för att modda min DW-5600BB-1ER men de passade ju inte alls. Verkar sjukt svĂ„rt att hitta modellen till ett vettigt pris med..🙄
PXL_20220309_122210777.jpg
PXL_20220309_122221303.MP.jpg

Bra dag att ladda pĂ„. Köpte Ă€ven detta replacement kit för att modda min DW-5600BB-1ER men de passade ju inte alls. Verkar sjukt svĂ„rt att hitta modellen till ett vettigt pris med..🙄
Ajaj, för kort avstĂ„nd mellan knapparna antar jag. Det gĂ€ller att vara uppmĂ€rksam nĂ€r man bestĂ€ller. Synd att det inte var orange för dĂ„ hade jag köpt det av dig. 😑

Ajaj, för kort avstĂ„nd mellan knapparna antar jag. Det gĂ€ller att vara uppmĂ€rksam nĂ€r man bestĂ€ller. Synd att det inte var orange för dĂ„ hade jag köpt det av dig. 😑
Jag trodde jag gjort min research tillrĂ€ckligt men det gick sĂ„dĂ€r😊. Om det finns nĂ„gon som behöver det sĂ„ Ă€r det bara att sĂ€ga till..
Edit: en slant till Ukraina kostar det.

Besynnerligt beteende kan man tycka...
tratten.jpg
HÀr kastar jag sten i glashus eftersom jag sjÀlv gÀrna snipear auktioner, men kan ocksÄ tycka att de du beskriver anvÀnder auktionsplattformen lite mer Àrligt och inte utnyttjar systemet för att fÄ lÀgsta möjliga pris. Blir liksom en mer sanningsenlig bild av vad nÄgot Àr vÀrt om alla spekulanter lÀgger sina högsta bud i god tid.

Tillbaka
Topp