• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mornin boyz

PXL_20220311_083022002.jpg

Den Ă€r riktigt bra alltsĂ„ 👍 Och vĂ€lkommen in i trĂ„den "pĂ„ riktigt" 😁
Stort tack 😍
Underbart att fÄ en leverans sÄhÀr en solig fredag.

Ja storleken Ă€r verkligen optimal. Har verkligen inget att klaga pĂ„. Den gick verkligen hem hos frugan ocksĂ„ 😁 som förövrigt ocksĂ„ kommer ansluta sig hĂ€r...
Kul att denna trĂ„den verkligen Ă€r full av liv, riktigt bra fart och mycket kunskap👍

Stort tack 😍
Underbart att fÄ en leverans sÄhÀr en solig fredag.

Ja storleken Ă€r verkligen optimal. Har verkligen inget att klaga pĂ„. Den gick verkligen hem hos frugan ocksĂ„ 😁 som förövrigt ocksĂ„ kommer ansluta sig hĂ€r...
Kul att denna trĂ„den verkligen Ă€r full av liv, riktigt bra fart och mycket kunskap👍
Trevligt, dÄ fÄr @Roosterwife kvinnligt sÀllskap ju :)

Är pĂ„ jakt efter en GM-2100B-3A (tror jag den heter?). NĂ„gon som har tips var jag kan hitta en ? Eller Ă€nnu bĂ€ttre om det Ă€r nĂ„n pĂ„ forumet som vill bli av med sin ;)

gm-2100b-3a_04.jpg
Finns hÀr

Med koden BF30Shopping sÄ hamnar man under 1700, vilket vÀl Àr ok.

Finns hÀr

Med koden BF30Shopping sÄ hamnar man under 1700, vilket vÀl Àr ok.
Fick upp den sidan nÀr jag googlade. Inget förstahandsval direkt. Undra om lagersaldot verkligen stÀmmer ?
Har du(eller nÄgon annan) handlat dÀrifrÄn?
Tack för tipset iaf!

edit: otÄlig som man Àr sÄ la jag en bestÀllning iaf. :)

Senast Àndrad:
Fick upp den sidan nÀr jag googlade. Inget förstahandsval direkt. Undra om lagersaldot verkligen stÀmmer ?
Tack för tipset iaf!

köpt frĂ„n dem, inga bekymmer bra sida 😊

Tack för tipset iaf!

Brandfield har funkat klockrent dom gĂ„nger jag handlat dĂ€r. Skickas frĂ„n Holland har jag för mig. 🙂 Brukar ta max en vecka att fĂ„ hem grejerna👍

Tack för tipset iaf!

Jag har köpt frÄn dem flera gÄnger. Funkat kanon!

Tillbaka
Topp