Mornin boyz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Ă€r riktigt bra alltsĂ„ Och vĂ€lkommen in i trĂ„den "pĂ„ riktigt"Ăntligen kan man ansluta sig till denna fantastiska trĂ„d. VĂ€ldigt positivt överraskad hur denna bĂ€rs. VĂ€ldigt nĂ€tt
Stort tackDen Àr riktigt bra alltsÄ Och vÀlkommen in i trÄden "pÄ riktigt"
Trevligt, dÄ fÄr @Roosterwife kvinnligt sÀllskap juStort tack
Underbart att fÄ en leverans sÄhÀr en solig fredag.
Ja storleken Àr verkligen optimal. Har verkligen inget att klaga pÄ. Den gick verkligen hem hos frugan ocksÄ som förövrigt ocksÄ kommer ansluta sig hÀr...
Kul att denna trÄden verkligen Àr full av liv, riktigt bra fart och mycket kunskap
Mer fruar till trÄden!Trevligt, dÄ fÄr @Roosterwife kvinnligt sÀllskap ju
Var det en sĂ„n @livinl0ud har/hade?? Eller var det den blĂ„ kanske?Ăr pĂ„ jakt efter en GM-2100B-3A (tror jag den heter?). NĂ„gon som har tips var jag kan hitta en ? Eller Ă€nnu bĂ€ttre om det Ă€r nĂ„n pĂ„ forumet som vill bli av med sin
Var Àr Derixwife????Mer fruar till trÄden!
Jag har försökt att undvika den frÄgan..Var Àr Derixwife????
Hon har ju mig veterligen iaf minst en Baby-G vÀl??Jag har försökt att undvika den frÄgan..
Jag hade en blÄ tidigare .Var det en sÄn @livinl0ud har/hade?? Eller var det den blÄ kanske?
Finns hĂ€rĂr pĂ„ jakt efter en GM-2100B-3A (tror jag den heter?). NĂ„gon som har tips var jag kan hitta en ? Eller Ă€nnu bĂ€ttre om det Ă€r nĂ„n pĂ„ forumet som vill bli av med sin
Fick upp den sidan nÀr jag googlade. Inget förstahandsval direkt. Undra om lagersaldot verkligen stÀmmer ?Finns hÀr
G-Shock GA-2100 Klocka GM-2100B-3AER
<p> Hos Brandfield köper du de bÀsta G-Shock klockorna som till exempel denna G-Shock GA-2100 Klocka GM-2100B-3AER. </p> <p> Denna klocka har en quartz tidmÀtare. Urtavlan Àr grön och Àr överdragen medmineralglas.www.brandfield.se
Med koden BF30Shopping sÄ hamnar man under 1700, vilket vÀl Àr ok.
Fick upp den sidan nÀr jag googlade. Inget förstahandsval direkt. Undra om lagersaldot verkligen stÀmmer ?
Har du(eller nÄgon annan) handlat dÀrifrÄn?
Tack för tipset iaf!
edit: otÄlig som man Àr sÄ la jag en bestÀllning iaf.
Brandfield har funkat klockrent dom gÄnger jag handlat dÀr. Skickas frÄn Holland har jag för mig. Brukar ta max en vecka att fÄ hem grejernaFick upp den sidan nÀr jag googlade. Inget förstahandsval direkt. Undra om lagersaldot verkligen stÀmmer ?
Tack för tipset iaf!
Jag har köpt frÄn dem flera gÄnger. Funkat kanon!Fick upp den sidan nÀr jag googlade. Inget förstahandsval direkt. Undra om lagersaldot verkligen stÀmmer ?
Tack för tipset iaf!
köpt frÄn dem, inga bekymmer bra sida
Perfekt! Fick redan en notis om att frakten Àr bestÀlld sÄ verkar finnas i lager som utlovat.Brandfield har funkat klockrent dom gÄnger jag handlat dÀr. Skickas frÄn Holland har jag för mig. Brukar ta max en vecka att fÄ hem grejerna
Precis, tvÄ stycken! Jag har försökt fÄ in henne pÄ nÄn nyare analog G-Shock men inte lyckats Ànnu.Hon har ju mig veterligen iaf minst en Baby-G vÀl??
Snygg klockaDag XI pĂ„ OWGM. Först ordinarie jobb 8-16:30 och sedan vidare till extra jobbet frĂ„n 17-09 . Segt som tusan men fĂ„r tĂ€nka . Ănskar alla en riktigt skön fredag!
Tack, visst Àr denSnygg klocka
Undrar om du svarar samma den 31/3Tack, visst Àr den