• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gudd murnings 🙂
IMG_20220317_062641.jpg
Varje morgon nÀr @roosterman postar marsklockan Àr det som en örfil för ögat! Lite som att börja dagen med en rÄgad matsked wasabi...;)

I skolan dÀr jag jobbar hÄller barnen pÄ att samla gosedjur som ska skÀnkas till barn pÄ flykt frÄn kriget i Ukraina. Det kommer mÄnga hit med PolenfÀrjan hÀr i Karlskrona. Fin gest och ett sÀtt att prata kring svÄra saker med barnen.
20220317_103938.jpg

Konstigt att det inte stÄr DLC pÄ den. Ser ut att vara lasrad text pÄ denna ocksÄ men konstigt att texten inte har titanfÀrg.
Det verkar vara IP och inte DLC för denna modell och texten verkar vara printad. Enligt den video du lÀnkade innan Spelar inget roll egentligen.

DLC Àr ju ett resultat medan IP Àr en metod, sÄ i praktiken behöver det inte vara nÄgon annan skillnad Àn materialet de coatar med.
Han i den videon du lÀnkade tidigare sa att texten verkar vara printad och inte laser edged och att den inte har DLC. Han gissade ocksÄ att priset kanske blir lÀgre, men jag tror inte det.

Han i den videon du lÀnkade tidigare sa att texten verkar vara printad och inte laser edged och att den inte har DLC. Han gissade ocksÄ att priset kanske blir lÀgre, men jag tror inte det.
Jag sÄg videon men jag hÄller inte med. Tycker det ser lasrat ut. Det gÄr exempelvis att se strukturen i texten pÄ spÀnnet. Men vi fÄr vÀl se.

• Like
Reactions: L&W
Tillbaka
Topp