Japp, tyvÀrr Àr det sÄ...Wow! Den dÀr hamnade lÀngst upp pÄ behöverlistan direkt!
Trodde efter senaste MRG köp att nu Àr det lugnt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp, tyvÀrr Àr det sÄ...Wow! Den dÀr hamnade lÀngst upp pÄ behöverlistan direkt!
Varje morgon nÀr @roosterman postar marsklockan Àr det som en örfil för ögat! Lite som att börja dagen med en rÄgad matsked wasabi...Gudd murnings
![]()
Haha hepanter Àr min man sÄ vi kommer nog uppdatera rÀtt lika hehe det Àr ju om nÄgon bagare dyker upp förstÄsLycka till med att vara först med att checka in pÄ morgonkvisten @roosterman Visserligen har @S.L trappat ner men nu har du plötsligt TVà mjölkbönder i trÄden att tampas med![]()
Nu Àr jag förstÄs sent ute, men det hade varit lite kul om @Fru hepanter istÀllet hade hetat ShepanterHaha hepanter Àr min man sÄ vi kommer nog uppdatera rÀtt lika hehe det Àr ju om nÄgon bagare dyker upp förstÄsdom Àr uppe tidigare Àn oss
De Ă€r ju nĂ€stan sĂ„ man hör av sig till Skatteverket för namnĂ€ndring, sĂ„ jĂ€kla fyndigt @BarbaBabaNu Ă€r jag förstĂ„s sent ute, men det jade varit lite kul om @Fru hepanter istĂ€llet hade hetat ShepanterĂnskar er bĂ„da en fin förmiddag
![]()
...Eller nÄn som jobbar nattHaha hepanter Àr min man sÄ vi kommer nog uppdatera rÀtt lika hehe det Àr ju om nÄgon bagare dyker upp förstÄsdom Àr uppe tidigare Àn oss
Konstigt att det inte stÄr DLC pÄ den. Ser ut att vara lasrad text pÄ denna ocksÄ men konstigt att texten inte har titanfÀrg.![]()
![]()
![]()
![]()
KĂ€lla: WUS/https://www.instagram.com/mingwatch/
Kanske Àr nÄt vajsing med renderingen bara.Konstigt att det inte stÄr DLC pÄ den. Ser ut att vara lasrad text pÄ denna ocksÄ men konstigt att texten inte har titanfÀrg.
Meeeeen va i
Hello there my Deere friend
Det verkar vara IP och inte DLC för denna modell och texten verkar vara printad. Enligt den video du lÀnkade innan Spelar inget roll egentligen.Konstigt att det inte stÄr DLC pÄ den. Ser ut att vara lasrad text pÄ denna ocksÄ men konstigt att texten inte har titanfÀrg.
DLC Àr ju ett resultat medan IP Àr en metod, sÄ i praktiken behöver det inte vara nÄgon annan skillnad Àn materialet de coatar med.Det verkar vara IP och inte DLC för denna modell. Spelar inget roll egentligen.
Han i den videon du lÀnkade tidigare sa att texten verkar vara printad och inte laser edged och att den inte har DLC. Han gissade ocksÄ att priset kanske blir lÀgre, men jag tror inte det.DLC Àr ju ett resultat medan IP Àr en metod, sÄ i praktiken behöver det inte vara nÄgon annan skillnad Àn materialet de coatar med.
Jag sÄg videon men jag hÄller inte med. Tycker det ser lasrat ut. Det gÄr exempelvis att se strukturen i texten pÄ spÀnnet. Men vi fÄr vÀl se.Han i den videon du lÀnkade tidigare sa att texten verkar vara printad och inte laser edged och att den inte har DLC. Han gissade ocksÄ att priset kanske blir lÀgre, men jag tror inte det.
Hoppas du har rÀtt. Oavsett sÄ tycker jag den Àr riktigt cool!Jag sÄg videon men jag hÄller inte med. Tycker det ser lasrat ut. Det gÄr exempelvis att se strukturen i texten pÄ spÀnnet. Men vi fÄr vÀl se.
Ser bĂ€ttre ut nu Ă€n originalfĂ€rgen.Morgonkaffe och bĂ€ttre bilderâŠ
![]()
Det blÀnker till lite i direkt ljus, annars Àr tonen mer matt, precis som lÀnken
![]()
![]()
God torsdag trÄden![]()
MÄste vara svÄrt att hÄlla ölsuget borta varje gÄng man tittar pÄ klockanKör OWGM med jordens snyggaste G-Shock - lÀtt som en plÀtt! Har dock missat att posta en enda bild i denna trÄden sÄ hÀr kommer en liten bilddump
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()