• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DFD75972-4A30-4877-AD6F-520ECD225D13.jpeg

Hej pĂ„ er alla klockvĂ€nner! 😍

Just nu Àr livet tufft dÄ min far nyligen somnat in efter en tids sjukdom.

DĂ€rav min passivitet hĂ€r. Men jag har inte övergett er utan kikar in och lĂ€ser lite dĂ„ och dĂ„ och kikar pĂ„ alla era fina G:s. Detta Ă€r ett sĂ€tt att skingra tankarna lite sĂ„ tack för att ni finns. đŸ‘đŸ»â€ïž

Min egen hÀlsa ligger i vila just nu som ni sÀkert alla förstÄr men den ska jag jobba pÄ med lÀngre fram bara livet blir lite lugnare och jag ÄterfÄtt lite ork.

Köpte förut nĂ„gra fina G:s som jag inte hunnit packa upp förrĂ€n nu natten som var. Bjuder pĂ„ nĂ„gra bilder och tackar @S.L sĂ„ mycket! đŸ™đŸ»đŸ˜

Trevlig dag alla och hjĂ€rtligt vĂ€lkommen önskar jag de som Ă€r ”nya” hĂ€r! đŸ€—
Beklagar verkligen sorgen❀
Ta hand om dej!

Ser fram emot att se dessa fina G shocks framöver mvh Bonden

Det Ă€r den lite mindre va? Hur kĂ€nns den? Funderar pĂ„ att köpa den till lill frugan... đŸ€”
Perfekt som present till frugan👍🙂
Minioaken Àr nÄn mm mindre.
IMG_20220112_175920.jpg

RW: "Nu köper du inte nÄn mer klocka.. Jag ska inte ha fler.."
Jag: "NejdÄ, jag ska bara titta.."
Klockia: "Du fÄr köpa den med 36% rabatt"
Jag: "Fasen oxĂ„.. Men det Ă€r ju Ă€ndĂ„ hennes birthday, köööööööööp😁"
Och vipps sĂ„ hade @Roosterwife sin fjĂ€rde minioak😉
IMG_20220319_205807.jpg

Perfekt som present till frugan👍🙂
Minioaken Àr nÄn mm mindre.
IMG_20220112_175920.jpg

RW: "Nu köper du inte nÄn mer klocka.. Jag ska inte ha fler.."
Jag: "NejdÄ, jag ska bara titta.."
Klockia: "Du fÄr köpa den med 36% rabatt"
Jag: "Fasen oxĂ„.. Men det Ă€r ju Ă€ndĂ„ hennes birthday, köööööööööp😁"
Och vipps sĂ„ hade @Roosterwife sin fjĂ€rde minioak😉
IMG_20220319_205807.jpg
SÄ fÄr det nog bli... Den svarta skulle hon nog gilla, det kan nog funka. Hon har tunna handleder och gillar inte tyngden i en stÄlkocka. Sen ska vi nog inte hoppas pÄ att det dyker upp en Broginswife pÄ KS....

SÄ fÄr det nog bli... Den svarta skulle hon nog gilla, det kan nog funka. Hon har tunna handleder och gillar inte tyngden i en stÄlkocka. Sen ska vi nog inte hoppas pÄ att det dyker upp en Broginswife pÄ KS....
Jag knep den sista Klockia hade hemma idag men kolla pÄ Brandfield eller Zalando tex.
Dom brukar ha bra priser pĂ„ minioakarna🙂
Till och med CDON hade nu.

Tillbaka
Topp