Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trattentips (inte min auktion)
![]()
![]()
Casio G-Shock GBD-200-9ER
Pris: 900 kr. Typ: Fast pris. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Herr pÄ Tradera.www.tradera.com
En fin-gul och en bruk-gulKan jag köpa en till i samma fÀrg, kanske en frÄga att stÀlla till @roosterman, men misstÀnker han kör sitt patenterade Kööööp
![]()
Jag blir inte förvÄnad, hade det pÄ kÀnn...When in Visby..
![]()
Det Àr den lite mindre va? Hur kÀnns den? Funderar pÄ att köpa den till lill frugan...
Vilken fin gÄva
Inte testat den Àn, men har tvÄ till i annan fÀrg och dom Àr jÀttesköna och precis lagom i storlekDet Àr den lite mindre va? Hur kÀnns den? Funderar pÄ att köpa den till lill frugan...![]()
Tack!Vilken fin gÄvastort grattis
Jag skulle lÀgga min röst pÄ Svante/Anna KlockmÀster Globen/FÀltöverstenNÄgon som vÄgat sig pÄ att bestÀlla/stÀlla sig i kö pÄ en Mr-G square?
Vilken AD tror ni har bÀst chans att fÄ hem dem?
![]()
Beklagar verkligen sorgenHej pÄ er alla klockvÀnner!
Just nu Àr livet tufft dÄ min far nyligen somnat in efter en tids sjukdom.
DÀrav min passivitet hÀr. Men jag har inte övergett er utan kikar in och lÀser lite dÄ och dÄ och kikar pÄ alla era fina G:s. Detta Àr ett sÀtt att skingra tankarna lite sÄ tack för att ni finns.
Min egen hÀlsa ligger i vila just nu som ni sÀkert alla förstÄr men den ska jag jobba pÄ med lÀngre fram bara livet blir lite lugnare och jag ÄterfÄtt lite ork.
Köpte förut nÄgra fina G:s som jag inte hunnit packa upp förrÀn nu natten som var. Bjuder pÄ nÄgra bilder och tackar @S.L sÄ mycket!
Trevlig dag alla och hjĂ€rtligt vĂ€lkommen önskar jag de som Ă€r ânyaâ hĂ€r!![]()
Det var pÄ tiden!Det ryktas om en GA-B2100 med tough solar och Bluetooth!
![]()
æ°ćă«ă·ăȘăŒăŻăGA-B2100ăăŻăżăăœăŒă©ăŒăăąăă€ă«ăȘăłăŻæ©èœä»ăă§ç»ć ŽăăäŸĄæ ŒăŻ22,000ćććŸă : great G-SHOCK world
æ°äœă«ă·ăȘăŒăŻăGA-B2100ăăźèżœć æ ć ±ă§ăăgshockjp.blog.jp
Perfekt som present till fruganDet Àr den lite mindre va? Hur kÀnns den? Funderar pÄ att köpa den till lill frugan...![]()
Haha regeringen menar du vÀl
SÄ fÄr det nog bli... Den svarta skulle hon nog gilla, det kan nog funka. Hon har tunna handleder och gillar inte tyngden i en stÄlkocka. Sen ska vi nog inte hoppas pÄ att det dyker upp en Broginswife pÄ KS....Perfekt som present till frugan
Minioaken Àr nÄn mm mindre.
![]()
RW: "Nu köper du inte nÄn mer klocka.. Jag ska inte ha fler.."
Jag: "NejdÄ, jag ska bara titta.."
Klockia: "Du fÄr köpa den med 36% rabatt"
Jag: "Fasen oxÄ.. Men det Àr ju ÀndÄ hennes birthday, köööööööööp"
Och vipps sÄ hade @Roosterwife sin fjÀrde minioak
![]()
Jag knep den sista Klockia hade hemma idag men kolla pÄ Brandfield eller Zalando tex.SÄ fÄr det nog bli... Den svarta skulle hon nog gilla, det kan nog funka. Hon har tunna handleder och gillar inte tyngden i en stÄlkocka. Sen ska vi nog inte hoppas pÄ att det dyker upp en Broginswife pÄ KS....