Jag har bara denna just nu, gillar den mera pÄ gummi Àn pÄ lÀnk insÄg jag.Hur mÄnga MRG har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har bara denna just nu, gillar den mera pÄ gummi Àn pÄ lÀnk insÄg jag.Hur mÄnga MRG har du?
AbsolutJa! Nu Ă€r sommaren sĂ€krad med fĂ€rgglada Gâs
Min hoppar ut ur klocklĂ„dan ikvĂ€llâŠ
KĂ€mpa!Morgon cardio
![]()
Jag visste att ni saknar mig. Speciellt mysfarbrorn aka spank master aka @Back och min lilla kexsmula @roosterman
Haha ja. Men Àr den dÀr vÄffeltavlan nÄgot som finns pÄ andra 2100or eller Àr den custom den med? Tycker den var snygg.G-iffany?
UrsÀkta min okunskap men vad Àr det för ref. pÄ den? Den Àr rysligt stilig....
UrsÀkta min okunskap men vad Àr det för ref. pÄ den? Den Àr rysligt stilig....
HÄller verkligen med om det! En sÄn villhöver jag nog....Grymt coola. Re-issue pÄ första analoga G-Shock.
![]()
AW-500 and AWM-500: Revival of First Analog G-Shock Watch and Full Metal Screw-Back Edition - G-Central G-Shock Fan Site
Casio officially announced the revival of the G-Shock AW-500 series, along with a full metal version, the AWM-500 (with Tough Solar, Multi-Band 6, andwww.g-central.com
Det Àr en AWM500GD-9. Riktigt retro cool.UrsÀkta min okunskap men vad Àr det för ref. pÄ den? Den Àr rysligt stilig....
En sÄn guldis till dig och en svart minioak till Frugis... Det duUrsÀkta min okunskap men vad Àr det för ref. pÄ den? Den Àr rysligt stilig....
LÄter som en bra plan...En sÄn guldis till dig och en svart minioak till Frugis... Det du![]()
KööööööööööpLÄter som en bra plan...
Inte lura dina vÀnner i fördÀrvet nu....Kööööööööööp![]()
TrÀningsklockan idag
![]()
Tror nog inte det. Long live the kingKan det bli en U modell istÀllet kanske?
![]()
G-Shock GXW-56-1BJF "King" with positive LCD discontinued - G-Central G-Shock Fan Site
The G-Shock GXW-56-1BJF has been discontinued, according to G-Shock Japan. This watch is the only GXW-56 model with a standard (i.e. positive or non-inverted)www.g-central.com