Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg som tusanDag XXII pÄ OWGM och fortfarande nemas problemas. Firar med lite pizza
med killen jag Àr kontaktperson Ät. Trevlig lillördag gott folk!
![]()
....och inte sÄ lite heller!!
Ăr det torsdag idag?
![]()
Haha. Det Àr bara jag som Àr lite vÀl kÀnslig mot parfym sÄ jag försöker fÄ ur doften ur nÄgra begagnade.nÄgon speciell anledning att koka den?![]()
Wow! Imponerande! Hade iofs rÀckt med att du Àgde en klocka i en mÄnad för att imponera pÄ mig.Dag XXII pÄ OWGM och fortfarande nemas problemas. Firar med lite pizza
![]()
Haha, jag Àr seriöst sjÀlv ganska sÄ imponerad av mig sjÀlvWow! Imponerande! Hade iofs rÀckt med att du Àgde en klocka i en mÄnad för att imponera pÄ mig.![]()
Vad Àr det för ref? Rolig modell, sÄn skulle man haft!Dag XXII pÄ OWGM och fortfarande nemas problemas. Firar med lite pizza
![]()
Enkel men ack sÄ cool med fÀrgernaVad Àr det för ref? Rolig modell, sÄn skulle man haft!
G-shocken Àr riktigt bra! MÄste testa en mtg nÀr jag kÀnner mig redo mentaltDet bÀsta av 2 vÀrldar, klockor och Liverpool
![]()
Ja det Ă€r nya modellen, och nĂ€r det kommer till fotboll har du ju lite oturG-shocken Ă€r riktigt bra! MĂ„ste testa en mtg nĂ€r jag kĂ€nner mig redo mentaltĂr det nyaste modellen?
Det andra dÀremot vet du vid tÀnker olika kring![]()