• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

KvÀllsjobb med frogis.
566E6CA8-C45E-4007-A0ED-822B17E7E892.jpeg

Först ut Ă€r en square som jag tackar @URlakad sĂ„ mkt för. 🙏😊
Den heter GW-5035A-1JR. Den köptes för ett sedan men jag hÀmtade ut den först idag.
22CF5CCD-B304-4F5F-A531-C799C6DDFCC5.jpeg

NĂ€sta ut tackar jag @Ploprof sĂ„ mkt för. đŸ™đŸ€—
Modellen heter MTG-B2000XMG-1AER. Ser bĂ€ttre ut live Ă€n pĂ„ bild. Fantastiskt fina fĂ€rger. đŸ€—

1C53E4D3-0CE0-4641-9356-57509339ADAF.jpeg
SÄ jÀkla gott att se att du iaf Àr igÄng med fina klockköp :D
Du har ju landat ett riktigt trevligt gĂ€ng sista tiden .👍

SÄ jÀkla gott att se att du iaf Àr igÄng med fina klockköp :D
Du har ju landat ett riktigt trevligt gĂ€ng sista tiden .👍
Tack! Jo, tar en dag i taget och det Ă€r mycket med allt. StĂ€da ur, ta hand om allt praktiskt, ja det Ă€r fullt upp. Hinner inte ta hand om kĂ€nslor eller sig sjĂ€lv riktigt. Men en dag blir det bĂ€ttre Ă€ven om saknaden aldrig försvinner. Har oxĂ„ lovat mig sjĂ€lv att framöver börja den stora resan till en bĂ€ttre hĂ€lsa för mig sjĂ€lv. BĂ„de för min egen skull men oxĂ„ som en hyllning för min far. Köper nĂ„gon G dĂ„ och dĂ„ för att glĂ€dja mig sjĂ€lv lite. Ska bli kul att göra iordning samlingen pĂ„ ett snyggt sĂ€tt framöver. 😊

Om det var en Rolex för 35000 skulle jag köpa tre.. Minst!
Men jag kunde bara inte förmÄ mig sjÀlv att vÀlja den vÀnstra..
SÄ igÄr bestÀlldes en GMW istÀllet. Min tredje G-Shock

Förhoppningsvis Ă€lskar jag GMW och köper MR-G đŸ”Č senare. Tanten lĂ€r Ă€ndĂ„ inte mĂ€rka att jag har tvĂ„ "likadana" đŸ€—
Screenshot_20220323-100101_QuickPic.jpg
Det jag tycker MRG versionen gör bÀttre Àr att den inte Àr lika glossy, samt Titanium och safir. GMW stÄlisarna blir rÀtt tunga. Men det Àr sÄklart mÄnga tusenlappar upp för dem sakerna.
Dock den svarta MRG'n verkar vara ganska glossy ocksÄ, synd dÄ jag tycker svart passar G-Shocks bÀttre och kÀnns mer nÀra originalet men lutar mer Ät att den ljusa MRG'n Àr snyggare.
Jag tycker GMW-B5000(T) Ă€r den bĂ€sta kompromissen, titanium och safir till halva priset av MRG'na. Även om dem ocksĂ„ kĂ€nns rĂ€tt dyra (iaf innan MRG kom)

Senast Àndrad:
Har en GD-350 med negativ display om nÄgon Àr sugen pÄ att ta över den ?

2 veckor gammal och i princip nyskick. TĂ€nkte jag kollar i trĂ„den först innan den Ă„ker ut till köp och sĂ€lj 🙂

Tillbaka
Topp