KvÀllsjobb med frogis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har Du hittat G-punkten??Godafton pÄ er!
Vad Àr nu detta? TvÄ paket och nÄgra öppningsverktyg?
![]()
Först ut Àr en square som jag tackar @URlakad sÄ mkt för.
Den heter GW-5035A-1JR. Den köptes för ett sedan men jag hÀmtade ut den först idag.
![]()
SÄ jÀkla gott att se att du iaf Àr igÄng med fina klockköpNÀsta ut tackar jag @Ploprof sÄ mkt för.
Modellen heter MTG-B2000XMG-1AER. Ser bÀttre ut live Àn pÄ bild. Fantastiskt fina fÀrger.
![]()
Tack! Jo, tar en dag i taget och det Àr mycket med allt. StÀda ur, ta hand om allt praktiskt, ja det Àr fullt upp. Hinner inte ta hand om kÀnslor eller sig sjÀlv riktigt. Men en dag blir det bÀttre Àven om saknaden aldrig försvinner. Har oxÄ lovat mig sjÀlv att framöver börja den stora resan till en bÀttre hÀlsa för mig sjÀlv. BÄde för min egen skull men oxÄ som en hyllning för min far. Köper nÄgon G dÄ och dÄ för att glÀdja mig sjÀlv lite. Ska bli kul att göra iordning samlingen pÄ ett snyggt sÀtt framöver.SÄ jÀkla gott att se att du iaf Àr igÄng med fina klockköp
Du har ju landat ett riktigt trevligt gÀng sista tiden .![]()
SÄ min gamla MTG hamnade tillslut hos dig...NÀsta ut tackar jag @Ploprof sÄ mkt för.
Modellen heter MTG-B2000XMG-1AER. Ser bÀttre ut live Àn pÄ bild. Fantastiskt fina fÀrger.
![]()
Japp, sÄ den har sÀllskap av en del andra gamla bekantskaper och kÀnner sig troligtvis hemma nu.SÄ min gamla MTG hamnade tillslut hos dig...![]()
0510? Sovmorgon??
0510? Sovmorgon??![]()
NegativtSĂ„ vad visade testet?
Det jag tycker MRG versionen gör bÀttre Àr att den inte Àr lika glossy, samt Titanium och safir. GMW stÄlisarna blir rÀtt tunga. Men det Àr sÄklart mÄnga tusenlappar upp för dem sakerna.Om det var en Rolex för 35000 skulle jag köpa tre.. Minst!
Men jag kunde bara inte förmÄ mig sjÀlv att vÀlja den vÀnstra..
SÄ igÄr bestÀlldes en GMW istÀllet. Min tredje G-Shock
Förhoppningsvis Àlskar jag GMW och köper MR-Gsenare. Tanten lÀr ÀndÄ inte mÀrka att jag har tvÄ "likadana"
![]()
Har en GD-350 med negativ display om nÄgon Àr sugen pÄ att ta över den ?
2 veckor gammal och i princip nyskick. TÀnkte jag kollar i trÄden först innan den Äker ut till köp och sÀlj![]()