• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Se men inte röra. Derixwife agerar modell.
770BAB97-7635-432A-9981-B203864F7EB2.jpeg

E1C76D7B-FD79-4E03-95FB-531B8B23DCC1.jpeg

Ja tydligen, hon har hÀmtat sticklingar frÄn alla i nÀrheten bara för att "utöka" men nÀr ja nÀmner nÄtt om en klocka/teknik sÄ fÄr ja arga ögat pÄ mig ^^
DÄ Àr de redan försent. Bladen kommer ta över ditt hem och nÄgra fönster kommer du inte kunna se ut igenom

Just kört trÀning bra tryck
DSC_1760.JPG
DSC_1764.JPG

VÀdret ser ut att vÀnda uppÄt igen

DÄ Àr de redan försent. Bladen kommer ta över ditt hem och nÄgra fönster kommer du inte kunna se ut igenom

Just kört trÀning bra tryck
DSC_1760.JPG
DSC_1764.JPG

VÀdret ser ut att vÀnda uppÄt igen
Jo ja kĂ€nner att de blir mer Ă„ mer, men om hon tycker de Ă€r kul sĂ„ kanske hon lĂ„ter mina hobbyn vara ;) i vĂ€rsta fall sĂ„ Ă„ker hĂ€ck saxen fram 👍

Hur mycket gÄr de dÀr för nu? Vad kommer du sÀtta ut din för?

Priserna spretar en hel del men de tycks ha stigit nÄgot i pris sen den lades ned. Jag lade ut min för 13 papp vilket jag betraktar som ett KS-pris. Skulle förmodligen gÄ att pressa upp det en aning men jag sÀljer hellre till ett schysst pris hÀr.

PS. Annonsen ligger ute nu.

Tillbaka
Topp