• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tidig pĂ„skfeeling 🐣💐 pĂ„ extra jobbet. FĂ€rgerna matchar klockan fint iallafall 😁.
F7CDD758-55AC-40AC-AF37-8DB74B158DA9.jpeg

Hellre brons Ă€n silver! Andraplatser Ă€r ju förste förlorare.... 😉
Btw hur pÄverkas kossorna av sommartiden? Gissar att dem kÀnner nÀr det Àr dags att "tömmas"
Ja de Ă€r ju iaf pallplats😀
JorĂ„ kossorna Ă€r ju rutinstyrda. Gick ju skapligt bra med sommartid, de har inget att invĂ€nda mot att fĂ„ mjölkas tidigare och fĂ„ kĂ€k tidigare. DĂ€remot nĂ€r man stĂ€ller om till vintertid blir de ju mer problem med lĂ€ckande juver pĂ„ morgon. Brukar ta en kvart om dagen fördelat pĂ„ fyra dagar eller ibland sĂ„ struntar jag att stĂ€lla om vissa Ă„r utan gĂ„r ut som vanligt och alltsĂ„ förskjuter med 1 timma tidigare. Det Ă€r ju inget vidare för dom med dessa Ă€ndringar. Tror ju inte de Ă€r sĂ„ vĂ€rst bra för mĂ€nniskor hellerđŸ„Ž

Modd pĂ„ g men satan ingen penna hemma fĂ€ster bra
 đŸ€·â€â™‚ïž
5B0925C3-C451-463D-BBF1-3A57C2A74EF2.jpeg

Kom emot kronografdelen nĂ€r jag tog bort verket sĂ„ vet jag den fungerar iaf 🙈

FĂ„r nog bestĂ€lla dessa kanske men sĂ€tter ihop sĂ„ lĂ€nge
 đŸ€“

Edit: InsĂ„g nu att man kan ju kladda pĂ„ sjĂ€lva ringen hur mkt som helst, den tĂ€cks ju sen. DĂ„ blev det ju inte sĂ„ pilligt Ă€ndÄ  fĂ„r bestĂ€lla bra pennor bara
Hur blev resultatet dÄ? :D

Hur lĂ„ng tid tog omstĂ€llningen, timmar snarare Ă€n minuter va? 🙈😁😅😉

Han blir klar lagom till att det ska stĂ€llas om till vintertid igen👍
Det som tog lÀngst tid var att fÄ dom sista MB6orna att synka sig sjÀlva..
Fyrkanterna Ă€r alltid synkade , men RangemĂ€nnen vill inte alltid som jag vill 😄
Gott att bara sitta o pyssla lite med dom, har ju egentligen tills fredag pĂ„ mig , men nu Ă€r alla fixade och klara👍

Det som tog lÀngst tid var att fÄ dom sista MB6orna att synka sig sjÀlva..
Fyrkanterna Ă€r alltid synkade , men RangemĂ€nnen vill inte alltid som jag vill 😄
Gott att bara sitta o pyssla lite med dom, har ju egentligen tills fredag pĂ„ mig , men nu Ă€r alla fixade och klara👍
Mina Rangemans har bara synkat automatiskt nĂ€r jag sovit med dom pĂ„ armen, inget annat har funkat. Prövat allt frĂ„n fönsterbrĂ€dan till app

Tillbaka
Topp