• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Faktiskt de fÄ ggr folk sneglat pÄ min handled.

PXL_20220329_101316913.jpg

Hej sÄlde min Omega för att gÄ tillbaka till G-shock som var min första klocka som liten kille. kul att kunna modda dem med. Men har insett att jag inte gillar DW5600 sÄ jag kommer slÀppa 2st modda ex. GA2100 Àr perfekt för mig sÄ jag kommer behÄlla mina 2st oak.
38AAFEB2-CFAE-46DB-BFF2-8718FD4329AD.jpeg
D4A4CD79-EA60-4356-94AF-7F3F272CABD3.jpeg

MIn allra första klocka som liten var en DW-6600 "navy seal" men de gÄr inte att hitta nu lÀngre tyvÀrr. Hittar bara en massa med G pÄ lumen.
De sÄg bra ut de dÀr kitten. Du harmonier lust att lÀnka till var du köpt den?

De sÄg bra ut de dÀr kitten. Du harmonier lust att lÀnka till var du köpt den?

La upp en annons med en DW_5600 med stÄl kit men fick inte ha annonsen dÄ den bryter mot fake delar. SÄ jag vÄgar inte lÀnka till Aliexpress sidan med mina Oak mod band. Sorry men sök efter 4:e generation band mod.

Lovade mig sjÀlv att inte strököpa nÄgra "billigare" klockor under tiden jag kraftsamlar till nÄgon lite mer kostsam historia... Det gick inte nÄgot vidare! Men jag Àr mycket glad över min militÀrgröna 2100. Cool! Och mer lÀttburen Àn jag vÀntade mig.
20220320_143517.jpg

Tillbaka
Topp