• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Grön fick Äka med pÄ hojen idag. Nu hemma och fryser.
20220423_204425.JPG

Ni som har mudmaster, kÀnns dom galet stora? Jag börjar blir vÀldigt vÀldigt sugen pÄ en gwg-1000, men aldrig provat en.
De handlar nog om tycke och smak. Jag tycker man vĂ€njer sig vĂ€ldigt fort nĂ€r man har större klockor. G-Shocks generellt sitter ju riktigt bekvĂ€mt och upplevs inte sĂ„ stora som dom egentligen Ă€r pĂ„ pappret. Men de Ă€r ju inte galet smĂ„ inte kanske galet stora heller. Stora Ă€r dom IAF, det Ă€r ju lite av grejen med gahocks 😁

Ni som har mudmaster, kÀnns dom galet stora? Jag börjar blir vÀldigt vÀldigt sugen pÄ en gwg-1000, men aldrig provat en.
Vad Àr stort för dig?
Ja dom Àr stora men jag tycker den Àr helt ok att bÀra, kör en av mina istort sett varje dag till jobbet.
HÀr Àr jÀmförelse pÄ Sbbn025 (1000m tonfisk) och en gwg1000. Tonfisken har ett rykte om sig att vara gigantisk.
20220423_224750.JPG
20220423_224711.JPG

Tillbaka
Topp