Nu kan du unna dej en dl röd mjölk sÄ har du till kalorierna som försvann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu kan du unna dej en dl röd mjölk sÄ har du till kalorierna som försvann
Gammaldags 4.5%âŠNu kan du unna dej en dl röd mjölk sĂ„ har du till kalorierna som försvann
Mycket bekvÀm för sin storlek.Ni som har mudmaster, va tycker ni om den? Skön att bÀra Àven om den Àr rÀtt stor?
Finns vÀl egentligen bara en obekvÀm G-Shock: Frogman.Mycket bekvÀm för sin storlek.
Japp, gÄ gummi Àr den lite jobbig. Sitter fint pÄ lÀnk.Finns vÀl egentligen bara en obekvÀm G-Shock: Frogman.
Ja, bĂ„da mycket bra.Ăr det ngn som har erfarenhet med nĂ€tbutikerna Brandfield och Klockmagasinet? De Ă€r ju billigare pĂ„ en hel del modeller bla Mudmaster 2K.
Min sitter ju jÀtte bekvÀmt juFinns vÀl egentligen bara en obekvÀm G-Shock: Frogman.
OvÀntat bekvÀm.Ni som har mudmaster, va tycker ni om den? Skön att bÀra Àven om den Àr rÀtt stor?
SvÄrt att ge svar pÄ det dÄ man upplever saker olika. Jag skulle dock inte tveka att handla pÄ KlockmagasinetSÄ det Àr lika tryggt för Mig som konsument att köpa en Mudmaster 2K hos Klockmagasinet Àn ex Klockia? Sparar ju 500 kr pÄ att köpa via den första.
Denna kom ut nuIngen som har en Rangeman 9400 som ni kan tÀnkas att sÀlja ?![]()
Skall ha Min kommande Mudmaster som âslitvargâ. Tycker ökenversionen Ă€r riktigt lĂ€cker, pga helsvart klocka med lite 90-tal retrovibbar genom de guldfĂ€rgade skyddshylsorna pĂ„ sidan. Kan ju fĂ„ den för 7 tusen spĂ€nn. Eller Ă€r det mera förnuftigt att gĂ„ pĂ„ den grĂ„a?Ja exakt till kommer tull. Tull kostar 8 kr pĂ„ en klocka i 6k klassen de Ă€r momsen som slĂ„r till 25%
Ja DC version har stuckit i pris
Denna Ă€r ju riktigt snyggSkall ha Min kommande Mudmaster som âslitvargâ. Tycker ökenversionen Ă€r riktigt lĂ€cker, pga helsvart klocka med lite 90-tal retrovibbar genom de guldfĂ€rgade skyddshylsorna pĂ„ sidan. Kan ju fĂ„ den för 7 tusen spĂ€nn. Eller Ă€r det mera förnuftigt att gĂ„ pĂ„ den grĂ„a?
Den snyggaste versionen av alla GWG2K tycker jag. Men jag gillar nog GWG1K lite mer.Denna Àr ju riktigt snygg![]()
Kollade mÄtten och den Àr inte sÀrskiljt mycket större Àn min garmin fenix 3OvÀntat bekvÀm.
![]()
Tycker inte alls om kolfiberjoxet dom har börjat med, ge mig platsâŠDen snyggaste versionen av alla GWG2K tycker jag. Men jag gillar nog GWG1K lite mer.
![]()
Btw var fick Du tag pÄ de fina armbanden?Den snyggaste versionen av alla GWG2K tycker jag. Men jag gillar nog GWG1K lite mer.
![]()
Helt OK tycker jag. Men dem Ă€r lite repkĂ€nslig jĂ€mfört med GWG1K som har en heltĂ€ckande bezel i resin. Det kostar en slant att ersĂ€tta kolfiber delarna nĂ€r det Ă€r dags.Tycker inte alls om kolfiberjoxet dom har börjat med, ge mig platsâŠ
FortsÀtter med denna![]()
Var inne pÄ Shopping in Japan. Fina priser, men man betalar vÀl tullavgift till Sverige? Om ni ser pÄ Mudmaster 2K kostar den grÄa och gröna 7 tusen, medan den sandfÀrgade kostar 12 tusen!! Hört rykten om att ökenversionen inte produceras lÀngre, kanske smart att köpa en hÀr hemma för 7500?