• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

8791568F-589D-490E-A615-989BCA540321.jpeg
Nu kan du unna dej en dl röd mjölk sÄ har du till kalorierna som försvann

Har bara erfarenhet av brandfield tog vÀl lite drygt en vecka för leverans.
Klockia tar 2 dagar och skickas direkt frÄn Gotland om det finns i lager. Jag handla nyss frÄn H.S Johnson fÄr se hur den upplevelsen blir.
Det roliga Àr att nÀr jag handla frÄn shopping in japan com sÄ var de den absoluta bÀsta köpupplevelsen, leveransen gick pÄ under veckan, dom har ju rÀtt mycket roliga grejer i lager sÄnt som man inte ser pÄ andra sidor

Senast Àndrad:
Var inne pÄ Shopping in Japan. Fina priser, men man betalar vÀl tullavgift till Sverige? Om ni ser pÄ Mudmaster 2K kostar den grÄa och gröna 7 tusen, medan den sandfÀrgade kostar 12 tusen!! Hört rykten om att ökenversionen inte produceras lÀngre, kanske smart att köpa en hÀr hemma för 7500?

Ja exakt till kommer tull. Tull kostar 8 kr pÄ en klocka i 6k klassen de Àr momsen som slÄr till 25%
Ja DC version har stuckit i pris

Ja exakt till kommer tull. Tull kostar 8 kr pÄ en klocka i 6k klassen de Àr momsen som slÄr till 25%
Ja DC version har stuckit i pris
Skall ha Min kommande Mudmaster som ”slitvarg”. Tycker ökenversionen Ă€r riktigt lĂ€cker, pga helsvart klocka med lite 90-tal retrovibbar genom de guldfĂ€rgade skyddshylsorna pĂ„ sidan. Kan ju fĂ„ den för 7 tusen spĂ€nn. Eller Ă€r det mera förnuftigt att gĂ„ pĂ„ den grĂ„a?

Var inne pÄ Shopping in Japan. Fina priser, men man betalar vÀl tullavgift till Sverige? Om ni ser pÄ Mudmaster 2K kostar den grÄa och gröna 7 tusen, medan den sandfÀrgade kostar 12 tusen!! Hört rykten om att ökenversionen inte produceras lÀngre, kanske smart att köpa en hÀr hemma för 7500?

Jag har bestÀllt tvÄ gÄnger frÄn Japan Select och fick betala tull och moms bÄda gÄngerna.

Tillbaka
Topp