Det Àr vÀl inte mycket mer Àn Blekinge du behöver passeraHur lÄngt norrut behöver jag komma? Annars fÄr vÀl Saabstugbilen köra söderut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr vÀl inte mycket mer Àn Blekinge du behöver passeraHur lÄngt norrut behöver jag komma? Annars fÄr vÀl Saabstugbilen köra söderut![]()
Kanske göra ett planerat pit stop nÀsta gÄng jag Äker upp till huvudkontoret i 08-land dÄDet Àr vÀl inte mycket mer Àn Blekinge du behöver passera![]()
Rekorderligt!Tog sista chansen innan OWGM och blandade en bourbondrink med rÀtt klocka pÄ.
One Hot Ginger
![]()
NÄn gÄng nÀr du kommer lite lÀngre norrut, ska du fÄ prova en vit G-shock eller tre![]()
Kanske göra ett planerat pit stop nÀsta gÄng jag Äker upp till huvudkontoret i 08-land dÄ
Under mars Àr det se men inte provaNi kanske ska försöka fÄ till nÄgot under mars?![]()
Klart man kanMen dÄ vÀntar en kindsmekning av @Mic1 vecka 2
In och anmÀl dig nu. Jag fÄr hem en ny G nÀsta vecka.. Bara att stÄlsÀtta sig![]()
Nja inte en rak höger, men en vÀlplanerad handflata mot kinden dock"Kindsmekning", Àr det en förskönad beskrivning av en rak höger?
1 timme kvar...funderar lite till...
Jag hÄller helt med om att vi skulle försöka fÄ till en trÀff efter mars eller vad sÀger du @roostermanNi kanske ska försöka fÄ till nÄgot under mars?![]()
AbsolutJag hÄller helt med om att vi skulle försöka fÄ till en trÀff efter mars eller vad sÀger du @roosterman![]()
Nja inte en rak höger, men en vÀlplanerad handflata mot kinden dockDen vita 300an Àr ju perfa som Mars-G
![]()
Ping @Mic1Vitt Àr fint. Men kör denna vita! Det Àr 100% originaldelar men finns inte att köpa i denna kombination. Det Àr en mix mellan GA-2100-7AER och GA-2100-1AER.
![]()