• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NÀr du köper en sÄ kommer du inse vilken dur hobby du hamnat i ;) köpte min GWG för snart 3 Är sen, anvÀnder den inte allt för ofta tyvÀrr men oavsett sÄ Àr det min juvel, utöver min MT-G dÄ :p men GWG kommer jag aldrig göra mig av mig. De var min medalj för att sluta snusa. Den Àr med mig till graven ^^

NÀr du köper en sÄ kommer du inse vilken dur hobby du hamnat i ;) köpte min GWG för snart 3 Är sen, anvÀnder den inte allt för ofta tyvÀrr men oavsett sÄ Àr det min juvel, utöver min MT-G dÄ :p men GWG kommer jag aldrig göra mig av mig. De var min medalj för att sluta snusa. Den Àr med mig till graven ^^
Kan tĂ€nka mig!😊 vilken ref har du?

KvÀllens triss
Fasen i mig froggy Ă€r nog coolaste, den Ă€r faktiskt vĂ€ldigt bekvĂ€m 😁
Hajfenan som sticker upp hur coolt Àr inte det

Froggy har visst gÄtt över pÄ vintertid
DSC_2685.JPG

Senast Àndrad:
JÀmförelsebild mellan GD-400-2 och GD-350-8.

20220424_213427.jpg

350:an kÀnns som en vassare modell. JÀkligt lÀtt-avlÀst och tydlig och sju Ärs batteritid jfr med tre Är för 400:an. Dessutom skönare band och frÀckare design. KÀnner mig ÀndÄ lite tveksam. Ska prova nga dgr och slÀnger ut en blÀnkare i trÄden om ngn Àr intresserad att ta över 350:an om jag fortsÀtter med 400:an.

20220424_213707.jpg

đŸ‡ș🇩 💙 💛 đŸ–•đŸ‡·đŸ‡ș

Jag har haft alla GWG-1000..
Mycket trevliga klockor, nu Àr det inte mÄnga kvar i samlingen..
VÀntar pÄ min Mahariishi som Àr hos Casio för modulbyte..
SÄ 4st kvar förtillfÀllet..
FÄr vÀl se vad som hÀnder med dom sista..

Jag har haft alla GWG-1000..
Mycket trevliga klockor, nu Àr det inte mÄnga kvar i samlingen..
VÀntar pÄ min Mahariishi som Àr hos Casio för modulbyte..
SÄ 4st kvar förtillfÀllet..
FÄr vÀl se vad som hÀnder med dom sista..
Du vill inte byta mot min fina 1A3ER, Maharashi e ju ÀndÄ knÀppet över i:et ;)

Tillbaka
Topp