Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀr du köper en sÄ kommer du inse vilken dur hobby du hamnat i
Kan tÀnka mig!NÀr du köper en sÄ kommer du inse vilken dur hobby du hamnat iköpte min GWG för snart 3 Är sen, anvÀnder den inte allt för ofta tyvÀrr men oavsett sÄ Àr det min juvel, utöver min MT-G dÄ
men GWG kommer jag aldrig göra mig av mig. De var min medalj för att sluta snusa. Den Àr med mig till graven ^^
Denna dÄ jag tycker den Àr mest clean.PÄ tal om Mudmaster 2K. Vilken fÀrg tycker ni Àr snyggast och varför?![]()
Fifty Shades Of Grey. Passar till allt!Denna dÄ jag tycker den Àr mest clean.
![]()
TLC ser kanon ut pĂ„ bild. GrĂ„a toner men lerstĂ€nk pĂ„ band/âcamoâ pĂ„ bezel och röda/blĂ„ fĂ€rginlĂ€gg gör att det hĂ€nder nĂ„got. Har tyvĂ€rr inte sett den livePĂ„ tal om Mudmaster 2K. Vilken fĂ€rg tycker ni Ă€r snyggast och varför?![]()
TLC ser kanon ut pĂ„ bild. GrĂ„a toner men lerstĂ€nk pĂ„ band/âcamoâ pĂ„ bezel och röda/blĂ„ fĂ€rginlĂ€gg gör att det hĂ€nder nĂ„got. Har tyvĂ€rr inte sett den live
Alla dina?VÀldans Mudmastrande ikvÀll. HÀr Àr nÄgra stycken av 100 och 1000-modellerna bara för atttotalt 3400
![]()
gwg-1000-1a3er med Maharashi bandKan tÀnka mig!vilken ref har du?
Lika bra att ha nÄgra stycken vÀl?Alla dina?![]()
Du vill inte byta mot min fina 1A3ER, Maharashi e ju ÀndÄ knÀppet över i:etJag har haft alla GWG-1000..
Mycket trevliga klockor, nu Àr det inte mÄnga kvar i samlingen..
VÀntar pÄ min Mahariishi som Àr hos Casio för modulbyte..
SÄ 4st kvar förtillfÀllet..
FÄr vÀl se vad som hÀnder med dom sista..
Hojta gÀrna om Maharishin ska vandra vidare. Saknar den jag hadeJag har haft alla GWG-1000..
FÄr vad som hÀnder, casio har snart haft den rÀtt lÀnge nu..Hojta gÀrna om Maharishin ska vandra vidare. Saknar den jag hade![]()
Modulbyte? Vad har hÀnt med den?Jag har haft alla GWG-1000..
Sekundvisare fryser efter PS mode ibland.Modulbyte? Vad har hÀnt med den?
Ah ok. Har lÀst om felet. Bra att fÄ den fixat.Sekundvisare fryser efter PS mode ibland.
FĂ„r synka manuellt.
Ja, vÀldigt störande..Ah ok. Har lÀst om felet. Bra att fÄ den fixat.
Jag antar det!Lika bra att ha nÄgra stycken vÀl?![]()
Fin! Dom banden kostar skjortan gissar jag?gwg-1000-1a3er med Maharashi band
![]()
Finns att köpa hÀr. £51 plus moms kostar bandet.Fin! Dom banden kostar skjortan gissar jag?