King!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr gröna displayen var riktigt goG-8900CS
![]()
Glöm inte denna.Den dÀr gröna displayen var riktigt goIofs inte bara displayen, den grön/vita kombon Àr
Blev genast en villhöver till 8900-gÀnget...![]()
GEEEE MIIG!!!Glöm inte denna.
![]()
Slagen med drygt en halv miljon! Jag kÀnner mig besegrad. Heja Norge.En nydelig klokke
Dw5000c vet jeg kommer i "Japan Y" og "Japan B". (Mulig flere ogsÄ ?).
Om hver "bokstav" har eget serienummer vet jeg ikke. (MĂ„ prĂžve Ă„ undersĂžke det).
Min "Japan Y"![]()
Bare for Ä gni det litt inn...Slagen med drygt en halv miljon! Jag kÀnner mig besegrad. Heja Norge.![]()
Har du sett den helsvarta GBDn pÄ Tratten?Hon Àr hÀÀÀÀÀÀr
![]()
![]()
Oj nej de har jag inte tack för tipsHar du sett den helsvarta GBDn pÄ Tratten?
LĂ„gt och bra utrop![]()
Ăr det en frogman (utöver den digitala) sĂ„ Ă€r det denna som Ă€r pĂ„ min "villhöver" lista... Sjukt snygg.Frogfriday
![]()
Köpte du den frÄn tradera?Hon Àr hÀÀÀÀÀÀr
![]()
![]()
DÄ köpte du den frÄn min kollega
KontorsLeverans pÄ mÄndag?Satt pÄ bullbar och svart spÀnne pÄ "sommar squaren". Ser bra ut tycker jag.
Bullbar Àr lÀtt att sÀtta pÄ och ta av och lÀmnar inte mÀrke pÄ bezel. @spammerstakeahike
![]()
![]()
Haha... Det hade vart kul att ta med tjuren pÄ kundmöte.KontorsLeverans pÄ mÄndag?
De va snygg brytning mot de vita tycker jag![]()
![]()
![]()
Endast för utseende. Dom Àr bara nertryckta i hÄl i bezelnSatt Ä pillade pÄ min Rangeman och konstaterar att de 4 skruvarna frÄn översidan inte verkar bita i nÄgot.
Vad Àr de skruvarna till för och borde de ha ett vettigt moment/stopp?
Helt rÀtt om man vill fÄ sin vilja igenom, men rÀtt ofarlig om de kör teamsmötenHaha... Det hade vart kul att ta med tjuren pÄ kundmöte.
Ja, det blev rÀtt snyggt tycker jag.![]()
Kolla mitt inlÀgg igÄr ca 21.30 pÄ förra sidan sÄ ser du hur dom ser utSatt Ä pillade pÄ min Rangeman och konstaterar att de 4 skruvarna frÄn översidan inte verkar bita i nÄgot.
Vad Àr de skruvarna till för och borde de ha ett vettigt moment/stopp?
Endast för utseende. Dom Àr bara nertryckta i hÄl i bezeln