Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En riktigt ball modell.
Bjussar pÄ en bild till!
Riktigt udda men kul med den dĂ€r texten pĂ„ bezel och band. Ăr det standard eller specifik för anniversary?
Kul med mycket fÀrger nÀr resten av landet blivit mer eller mindre grÄdassigt!Jag med!
Det gÀller att liva upp stÀmningen lite Àven om det skÀr sig liteKul med mycket fÀrger nÀr resten av landet blivit mer eller mindre grÄdassigt!
Har du svarvat klockan??Kan nog bli bra det hÀr?
NÀ 3D printat bezeln i PLA för att testa designen. FÄr sÄ vad den slutgiltiga blir bÄde i design och material.Har du svarvat klockan??
SÄ jÀkla nice med tvÄtons skÀrm andas nostalgi .KÀnns som det var Är o dag sen man la upp nÄtt nyförvÀrv, men nu Àr det dags.
En DW-9501 som Àr i mint condition. SlÀpptes i slutet pÄ 90-talet och har sÄklart BPM-rÀknare.
Finns ju inte sÄ mÄnga bruna G-Shocks dÀrute tyvÀrr sÄ det gÀller att hugga en nÀr man ser nÄn. Gillar sÀrskilt att det Àr bÄde grön och blÄ display.
Det blev en mud till slut! Nice!
Riktigt nöjd med min GWG-100! Stabil pjÀs!
Ja, jag fÄr tacka er hÀr i trÄden för det!Det blev en mud till slut! Nice!
Vart köper man nya band inom EU? Det dÀr va löjligt snyggt!Riktigt snyggt med camo mönstret!
Modellen ser ut sÄ frÄn början. Jag har inte Àndrat nÄgot.Vart köper man nya band inom EU? Det dÀr va löjligt snyggt!