Tror den visar 12 pÄ Mud. Men huvudproblemet för mig Àr att den sÄg sÄ jÀvla stor ut. Rangeman sitter bra!PÄ mudmaster visar den enbart ögonblicket?
Och en underskattad funktion som jag anvÀnder ofta Àr snabbÄtkomst till kronografen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror den visar 12 pÄ Mud. Men huvudproblemet för mig Àr att den sÄg sÄ jÀvla stor ut. Rangeman sitter bra!PÄ mudmaster visar den enbart ögonblicket?
Och en underskattad funktion som jag anvÀnder ofta Àr snabbÄtkomst till kronografen.
Tror den visar 12 pÄ Mud. Men huvudproblemet för mig Àr att den sÄg sÄ jÀvla stor ut. Rangeman sitter bra!
Ok. TÀnkte inte pÄ att RM har 48h historik. En prick motsvarar 2 timmar va?
MM Àr snygg men storleken Àr nog avskrÀckande för vÀldigt mÄnga.
RM har nog allt frÄn de bÀsta vÀrldarna idag; Snygg, och perfekt passform Àven för taniga handleder (behöver inga special-vingar som pÄ MM), ABC och mycket prisvÀrd. Enda negativa skulle vara att lugg-systemet Àr brÀckligare Àn andra G shocks. NÄja ingen klocka Àr vÀl perfekt.
Kanske inte ser sÄ tokigt ut pÄ bilden (bortsett frÄn att det ser ut som att jag Àr naken) men jag minns att den kÀndes rejÀl.
Hade jag hittat en gul idag igen till bra pris hade jag nog köpt för att pröva storleken en gÄng till.
Det kÀndes som ett tefat dock jag tycker dock att rangeman Àr oslagbar som friluftsklockaSnyggt!
Jovisst Àr den stor hur man Àn vÀnder pÄ det men pÄ dig sitter den ÀndÄ helt okay imo.
Inte sÄ att man undrar om du har ett tefat pÄ armen.
En Stormtrooper?TvÄ coola Squares, var och en pÄ sitt sÀtt.
Min senaste modd av GW-M5610R iklÀdd "nintendogrÄ" kostym tillsammans med W-5000
Blev plötsligt sugen pÄ en vit med negativ display.
SÄ nice nÀr dom Àr pÄ sekunden synkade. Dock fÄr du avaktiver den lilla noten brevid DST pÄ 5000ingen..TvÄ coola Squares, var och en pÄ sitt sÀtt.
Min senaste modd av GW-M5610R iklÀdd "nintendogrÄ" kostym tillsammans med W-5000
Du har ett öga för detaljer. FÄr rÀtta till det pÄ nÀsta bildSÄ nice nÀr dom Àr pÄ sekunden synkade. Dock fÄr du avaktiver den lilla noten brevid DST pÄ 5000ingen..
NÄgot sÄnt hade jag ocksÄ kunnat tÀnka mig, fast kanske med helvit klÀdsel för extra mycket kontrast.Nintendo grÄ Àr niz
Ref?Nintendo grÄ Àr niz
Det Àr en GW-M5610BB med Nintendo grÄtt resin
AlltsÄ moddad?Det Àr en GW-M5610BB med Nintendo grÄtt resin
StÀmmer braAlltsÄ moddad?
Bra förslag. En dw-5600bb har ju bra negativa skÀrm sen sÀtter du pÄ denna:NÄgot sÄnt hade jag ocksÄ kunnat tÀnka mig, fast kanske med helvit klÀdsel för extra mycket kontrast.
FrÄgan Àr om man ska ha en M5610-variant eller en batteridriven med negativ display t.ex. DW-5600BB, men dÄ kanske inte bezel och band Àr kompatibla?
@Fujoor Har du nÄgra bra moddförslag?
JadÄ, den Àr vit. Antar att originalet Àr svÄrt att fÄ tag pÄ dÄ den verkar slutat att tillverkas?Bra förslag. En dw-5600bb har ju bra negativa skÀrm sen sÀtter du pÄ denna:
https://www.tiktox.com/dw-5600fs-7-band-bezel-set.html
Den ser vÀl vit ut.
Jag tÀnker att du köper skalet bara frÄn lÀnken ovan.JadÄ, den Àr vit. Antar att originalet Àr svÄrt att fÄ tag pÄ dÄ den verkar slutat att tillverkas?
http://mygshock.com/wiki/DW-5600FS-7JF
Ăr det inte samma modul och skĂ€rm som i DW-5600BB?
EDIT: 1545 vs 3229. Same-same förutom att Ärtalet pÄ 1545 verkar "sluta" vid 2039 + nÄgot liten nyansskillnad pÄ EL.
TvÄ coola Squares, var och en pÄ sitt sÀtt.
Min senaste modd av GW-M5610R iklÀdd "nintendogrÄ" kostym tillsammans med GW-5000
Jo, jag hÀngde med pÄ det - men sen började jag grÀva vidare och jÀmföra och "tÀnka högt"Jag tÀnker att du köper skalet bara frÄn lÀnken ovan.
Snyggt!
Bara haft en vit. Tycker nog inte den gula var sÄ fin.Snyggt!
Hade inte du en gul Gulfmaster ocksÄ för nÄgot Är sedan?
GW5530C (trettioÄrsjubileumsmodellen)
Skön fÀrgkombination som matchar bÄde höstlöv och jacka!