Mulet ute och mulet pÄ handleden.
GrÄtt Àr fint.
GrÄtt Àr fint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jajjemen. Rabadad, Ona da ajland ina da sunĂland kan jag tro....
SjÀlv kÀnner jag mig lite lÀtt fyrkantig idag...![]()
Hur mĂ„nga bultar Ă€r det egentligen i Ălandsbron???Jajjemen. Rabadad, Ona da ajland ina da sun
Ălands motordag i Borgholm![]()
FĂ„r man inte vrida reglerna tills de passar en istĂ€llet?Fasiken,jag blir sugen pĂ„ att köpa en G-Shock igen nĂ€r man hör om dessa bravadersjĂ€lv satt jag pĂ„ en jĂ€kla stol hela dan sĂ„ vet ej om jag förtjĂ€nar en igenâŠ
SÄg den pÄ köp och sÀlj fasen sÄ lÀckerSista GWG som Àr kvar i samlingen. Tillbaka efter 2 mÄnader hos Casio.![]()
SÄg den pÄ köp och sÀlj fasen sÄ lÀckersynd inte eubidragen kommer nu
Var en svÀng pÄ den ön igÄr eftermiddag, frun Ä jag sÄ vi mötte en del bilar pÄ vÀg hem. SjÀlv Äkte vi Renault sÄ vi höll en lÄg profil....Jajjemen. Rabadad, Ona da ajland ina da sun
Ălands motordag i Borgholm![]()
Minns inte riktigt men vi rĂ€kna dem en gĂ„ng pĂ„ fyllan och just den dagen va dem extra mĂ„nga....Hur mĂ„nga bultar Ă€r det egentligen i Ălandsbron???![]()
DÄ ser vi framemot ett inköp trÄden sent ska glömma i oktober nÄn gÄng....SÄg den pÄ köp och sÀlj fasen sÄ lÀckersynd inte eubidragen kommer nu
Kan Àven vara parfym frÄn @S.LSpolat av klockan 3 ggr i kvÀll nu skiter jag i de o gör de tills jag gÄr hem istÀllet skitjobb detta Àr egentligen . @Meraborsten s parfym börjar "fade:a" ut![]()
![]()
Tryggt med folk som vill skita ner sig, det Àr sÄ samhÀllsmskineriet hÄlls igÄng....Spolat av klockan 3 ggr i kvÀll nu skiter jag i de o gör de tills jag gÄr hem istÀllet skitjobb detta Àr egentligen . @Meraborsten s parfym börjar "fade:a" ut![]()
![]()
Haha lÄnglivad lukt, hör av mig nÀr den Àr helt bortaKan Àven vara parfym frÄn @S.L![]()
Jo nödvÀndigt Àr ju jobbet, men fasen va less bÄde jag o frugan blir i perioder pÄ skiten. GÄ upp varenda dag kl 5 och stÀndigt ha ansvar för alla dessa djur de Àr tungt. TrÀningen o gshocks Àr pÄ nÄt vis trösten i alltTryggt med folk som vill skita ner sig, det Àr sÄ samhÀllsmskineriet hÄlls igÄng....![]()
Kan förstÄ Er lite, knappast fullt ut. Frugan och jag har drivit eget i olika omfattning i 10 Är, iofs "bara" vardagar mellan 06-17 plus pappersarbete och bokföringen utöver men det sliter och Àr bitvis rÀtt ensamt sÄ nÄt nördigt som klockor kan bli rÀtt viktigt ur en social aspekt.Jo nödvÀndigt Àr ju jobbet, men fasen va less bÄde jag o frugan blir i perioder pÄ skiten. GÄ upp varenda dag kl 5 och stÀndigt ha ansvar för alla dessa djur de Àr tungt. TrÀningen o gshocks Àr pÄ nÄt vis trösten i allt
Den fanns ju dÀr nÀr jag köpte min froggis. Typ 4 papp i utrop.Breaking news, breaking news!
NÄn (inte jag) har lagt ett bud pÄ den röda Froggien som legat pÄ tradera sedan urminnes tider.
Jag tÀnkte bara hÀromdan att snart mÄ ju den sammanlagda annonskostnaden överstiga vÀrdet.
Edit:
Hoppas vi fÄr se den i trÄden framöver.![]()
Ăntligen!Breaking news, breaking news!
NÄn (inte jag) har lagt ett bud pÄ den röda Froggien som legat pÄ tradera sedan urminnes tider.
Jag tÀnkte bara hÀromdan att snart mÄ ju den sammanlagda annonskostnaden överstiga vÀrdet.
Edit:
Men va f....nBreaking news, breaking news!
Edit:
Ja, vissa teorier hĂ€vdar att den lĂ„g pĂ„ tradera före "the PermianâTriassic extinction event".Den fanns ju dĂ€r nĂ€r jag köpte min froggis. Typ 4 papp i utrop.![]()