• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Mulet ute och mulet pÄ handleden.
GrÄtt Àr fint.

PXL_20220522_090003861.jpg
 

Smeden

Panerai
Friends Of KS
Fasiken,jag blir sugen pĂ„ att köpa en G-Shock igen nĂ€r man hör om dessa bravader 👍sjĂ€lv satt jag pĂ„ en jĂ€kla stol hela dan sĂ„ vet ej om jag förtjĂ€nar en igen

FÄr man inte vrida reglerna tills de passar en istÀllet? :) Ta bort mobilen frÄn byxfickan och anvÀnd alarm, nedrÀkningstimers och tidtagning enbart pÄ klockan, och vips sÄ "behövs" en G-shock i allra högsta grad!

Har dessutom börjat kika mer pÄ klockans barometer Àn pÄ vÀderappen, sÄ nu Àr till och med en Rangeman helt nödvÀndig :)

Mvh /Fellow skrivbordsnisse
 

Brogin

Rolex
Jajjemen. Rabadad, Ona da ajland ina da sun😁
Ölands motordag i Borgholm 👍
Var en svĂ€ng pĂ„ den ön igĂ„r eftermiddag, frun Ă„ jag sĂ„ vi mötte en del bilar pĂ„ vĂ€g hem. SjĂ€lv Ă„kte vi Renault sĂ„ vi höll en lĂ„g profil....đŸ„ł
Hur mĂ„nga bultar Ă€r det egentligen i Ölandsbron??? ;)
Minns inte riktigt men vi rĂ€kna dem en gĂ„ng pĂ„ fyllan och just den dagen va dem extra mĂ„nga....đŸ€ą
SĂ„g den pĂ„ köp och sĂ€lj fasen sĂ„ lĂ€cker😆 synd inte eubidragen kommer nu
DĂ„ ser vi framemot ett inköp trĂ„den sent ska glömma i oktober nĂ„n gĂ„ng.... 😉
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Tryggt med folk som vill skita ner sig, det Ă€r sĂ„ samhĂ€llsmskineriet hĂ„lls igĂ„ng.... đŸ’Ș
Jo nödvÀndigt Àr ju jobbet, men fasen va less bÄde jag o frugan blir i perioder pÄ skiten. GÄ upp varenda dag kl 5 och stÀndigt ha ansvar för alla dessa djur de Àr tungt. TrÀningen o gshocks Àr pÄ nÄt vis trösten i allt
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
TÀnkte innan jag började att jag fÄr grÀva lite...
Nu: Det var ett satans grĂ€vande dĂ„!đŸ€š

Men nu fÄr det vara bra. Bara markduk och ett ton grus kvar. Sen blir det roligare.

20220522_164217.jpg


Förresten: kan tipsa om Rammsteins nya slÀpp. Ha ryggen fri nÀr ni lyssnar, texterna Àr allt annat Àn rumsrena. Men rocken Àr förbannat bra.
 

Brogin

Rolex
Jo nödvÀndigt Àr ju jobbet, men fasen va less bÄde jag o frugan blir i perioder pÄ skiten. GÄ upp varenda dag kl 5 och stÀndigt ha ansvar för alla dessa djur de Àr tungt. TrÀningen o gshocks Àr pÄ nÄt vis trösten i allt
Kan förstÄ Er lite, knappast fullt ut. Frugan och jag har drivit eget i olika omfattning i 10 Är, iofs "bara" vardagar mellan 06-17 plus pappersarbete och bokföringen utöver men det sliter och Àr bitvis rÀtt ensamt sÄ nÄt nördigt som klockor kan bli rÀtt viktigt ur en social aspekt.
Nu har jag sen i hösta ett jobb i den kommunala skolans vĂ€rld med bestĂ€mda arbetstider.... Lyx! Och frun avvecklar efter semestern företaget och siktar pĂ„ ett "deltidsjobb" pĂ„ 40 tim/veckan.... 😉
Men allt har sina fördelar och nackdelar....
 

Sorubim

Audemars
Breaking news, breaking news!
NÄn (inte jag) har lagt ett bud pÄ den röda Froggien som legat pÄ tradera sedan urminnes tider.
:nailbiting:
Jag tÀnkte bara hÀromdan att snart mÄ ju den sammanlagda annonskostnaden överstiga vÀrdet.

Edit:
Hoppas vi fÄr se den i trÄden framöver. :)
 
Senast Àndrad:

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Breaking news, breaking news!
NÄn (inte jag) har lagt ett bud pÄ den röda Froggien som legat pÄ tradera sedan urminnes tider.
:nailbiting:
Jag tÀnkte bara hÀromdan att snart mÄ ju den sammanlagda annonskostnaden överstiga vÀrdet.

Edit:
Hoppas vi fÄr se den i trÄden framöver. :)
Den fanns ju dĂ€r nĂ€r jag köpte min froggis. Typ 4 papp i utrop. 🐾
 

Derix

Patek
2-Faktor
Breaking news, breaking news!
NÄn (inte jag) har lagt ett bud pÄ den röda Froggien som legat pÄ tradera sedan urminnes tider.
:nailbiting:
Jag tÀnkte bara hÀromdan att snart mÄ ju den sammanlagda annonskostnaden överstiga vÀrdet.

Edit:
Hoppas vi fÄr se den i trÄden framöver. :)
Äntligen! :woot:

Edit: Det kostar inget sÄ lÀnge en vara inte blir sÄld och dÄ betalar man som sÀljare 10% i provision eller max 200kr.
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Breaking news, breaking news!
NÄn (inte jag) har lagt ett bud pÄ den röda Froggien som legat pÄ tradera sedan urminnes tider.
:nailbiting:
Jag tÀnkte bara hÀromdan att snart mÄ ju den sammanlagda annonskostnaden överstiga vÀrdet.

Edit:
Hoppas vi fÄr se den i trÄden framöver. :)
Men va f....n đŸ€”
Vart Àr vÀrlden pÄ vÀg???
Jag vĂ€ntade ju pĂ„ att han skulle fĂ„ ett psykbryt och sĂ€lja den för typ 2500 till mig😁
 

Imre

Panerai
Har gĂ„tt igenom nĂ„gra sidor och sett GD-350 en del gĂ„nger sĂ„ jag var tvungen att damma av min 😁
Denna har varit med om en hel del, arbetsrelaterade brottningsmatcher, diverse bad o stoj med kidsen, utflykter med familjen, crosskörningar, rÀserbilskörningar, skytte med diverse vapen med mera med mera. Den Àr fan grym
 

Bilagor

  • D8EAC268-E0D0-4438-A53A-33146139925D.jpeg
    D8EAC268-E0D0-4438-A53A-33146139925D.jpeg
    414.7 KB · Visningar: 4
Topp