Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FrÀck ju!Ja jag blev sÄ förvÄnad att jag var tvungen att ta en skÀrmdump och lÀgga upp hÀr![]()
![]()
"Billig" i förhÄllande till vissa Ebaypriser... Men i verkligheten var den ju för dyr med tanke pÄ att den vart osÄld i typ ett Är...FrÀck ju!DÄlig koll pÄ gamla froggies men Àr det verkligen ett sÄ galet pris?
Ja, rent spontant kÀndes den ju inte sÄ vansinnigt dyr som det lÀt pÄ kommentarerna men det handlar vÀl lite om att vÀlja sin marknadsplats ocksÄ. Hade den legat ute i GSWC hade den sÀkert blivit sÄld ganska omgÄende men att försöka sÀlja en higher end G pÄ Blocket eller till och med hÀr pÄ KS Àr ganska dödfött om man inte vill skÀnka bort grejerna..."Billig" i förhÄllande till vissa Ebaypriser... Men i verkligheten var den ju för dyr med tanke pÄ att den vart osÄld i typ ett Är...
SÀljaren har haft den ute pÄ Ebay oxÄ utan att fÄtt den sÄld.. X antal gÄnger..Ja, rent spontant kÀndes den ju inte sÄ vansinnigt dyr som det lÀt pÄ kommentarerna men det handlar vÀl lite om att vÀlja sin marknadsplats ocksÄ. Hade den legat ute i GSWC hade den sÀkert blivit sÄld ganska omgÄende men att försöka sÀlja en higher end G pÄ Blocket eller till och med hÀr pÄ KS Àr ganska dödfött om man inte vill skÀnka bort grejerna...![]()
MÀrkligt...har som sagt dÄlig koll pÄ Àldre froggies men den var riktigt frÀck och gissningsvis nÄgon typ av LE sÄ priset kÀndes inte helt galet. KrÀvdes kanske bara en tillrÀckligt galen köpare för att vÄga rocka helrött!SÀljaren har haft den ute pÄ Ebay oxÄ utan att fÄtt den sÄld.. X antal gÄnger..
Men den Àr oavsett jÀkligt frÀn![]()
NytvÀttad![]()
![]()
![]()
![]()
Det kÀnns som att de flesta DW-8200 frogs Àr LE.MÀrkligt...har som sagt dÄlig koll pÄ Àldre froggies men den var riktigt frÀck och gissningsvis nÄgon typ av LE sÄ priset kÀndes inte helt galet. KrÀvdes kanske bara en tillrÀckligt galen köpare för att vÄga rocka helrött!![]()
TÀnk den dagen nÄn köper en begagnad av mig och öppnar uppKlocktvÀtt ja.... Om ni köper en begagnad G-shock, glöm inte att ta bort bezeln för rengörning...
![]()
"Ăkta svensk naturdoft inkluderad i priset".TĂ€nk den dagen nĂ„n köper en begagnad av mig och öppnar upp![]()
LĂ„ngt ifrĂ„n S.L och meraborstens ljuvligt doftande herrparfymer."Ăkta svensk naturdoft inkluderad i priset".![]()
Eller sÄ kör du "topless".LÄngt ifrÄn S.L och meraborstens ljuvligt doftande herrparfymer.
Lika bra att limma bezelen direkt med hÀrdande lim sÄ ingen kommer i
Tror de skickar frÄn Finland.NÄgon som vet var klockmagasinet skickar ifrÄn?
Ah tack samma som kulta alltsÄTror de skickar frÄn Finland.
VÀlkommen till en grymt trevlig trÄd och grattis till nyförvÀrvetKul att fÄ vara med hÀr ocksÄ![]()
![]()
HÀr Àr alla G-Shockers vÀlkomnaKul att fÄ vara med hÀr ocksÄ![]()
![]()
Tydligen Italien i detta fallet kollade upp spÄrningTror de skickar frÄn Finland.
Det Àr bara av skattetekniska skÀl... Ifall tullen skulle fÄ för sig att kolla upp sÀndningenTydligen Italien i detta fallet kollade upp spÄrning
Eller italienska G-Shock kopior nÀr originalen Àr slutDet Àr bara av skattetekniska skÀl... Ifall tullen skulle fÄ för sig att kolla upp sÀndningen
Och ja, jag bara jÀklas![]()
Röda displayer Àr snygga men lÀsbarhet Àr 0 i visa vinklar.LÀsbarhet nolla.
Batteribytardags.
![]()