• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fasiken,jag blir sugen pĂ„ att köpa en G-Shock igen nĂ€r man hör om dessa bravader 👍sjĂ€lv satt jag pĂ„ en jĂ€kla stol hela dan sĂ„ vet ej om jag förtjĂ€nar en igen

FÄr man inte vrida reglerna tills de passar en istÀllet? :) Ta bort mobilen frÄn byxfickan och anvÀnd alarm, nedrÀkningstimers och tidtagning enbart pÄ klockan, och vips sÄ "behövs" en G-shock i allra högsta grad!

Har dessutom börjat kika mer pÄ klockans barometer Àn pÄ vÀderappen, sÄ nu Àr till och med en Rangeman helt nödvÀndig :)

Mvh /Fellow skrivbordsnisse

Ännu bĂ€ttre, köp en vĂ€rsting som inspiration! "Inte vad du Ă€r, utan vad du vill bli", typ. ;)
För övrigt behöver alla en Rangeman, de vet bara inte om det Ànnu...

Mvh,
IT-proletÀren i kiselgruvan

Ah va fasen... Lite MT-G-belysning Ă€r aldrig fel😁
IMG_20220522_223210.jpg

Snart Ă€r det mĂ„ndag👍

Breaking news, breaking news!
NÄn (inte jag) har lagt ett bud pÄ den röda Froggien som legat pÄ tradera sedan urminnes tider.
:nailbiting:
Jag tÀnkte bara hÀromdan att snart mÄ ju den sammanlagda annonskostnaden överstiga vÀrdet.

Edit:
Hoppas vi fÄr se den i trÄden framöver. :)
Ja jag blev sĂ„ förvĂ„nad att jag var tvungen att ta en skĂ€rmdump och lĂ€gga upp hĂ€r😂
Screenshot_20220522-203735.png

Breaking news, breaking news!
NÄn (inte jag) har lagt ett bud pÄ den röda Froggien som legat pÄ tradera sedan urminnes tider.
:nailbiting:
Jag tÀnkte bara hÀromdan att snart mÄ ju den sammanlagda annonskostnaden överstiga vÀrdet.

Edit:
Hoppas vi fÄr se den i trÄden framöver. :)
Fantastiskt, dÄ slipper jag ju fortsÀtta snegla pÄ den annonsen framöver! :D

Är hĂ€r nĂ„gon med smĂ„ handleder (16cm typ) som rockar en mudmaster? SĂ„ fall slĂ€ng upp bild 😁😁😁

Se min bild ovan. SisÄdÀr 16,5 cm i rumstemperatur. :) GG-B100 Àr lite smidigare Àn GWG-1000 om man tycker det Àr pÄ grÀnsen.
Hmmmm ser ju bra ut. Hade en rangeman innan orden tyckte jag var pĂ„ grĂ€nsen MEN hade kunnat tĂ€nka mig en igen för att den Ă€r sĂ„ cool och mudmaster Ă€r ju snĂ€ppet coolare. Fasen oxĂ„, kanske fĂ„r ta o testa en B100? @roosterman har du en o lĂ„na ut đŸ€Ł

Hmmmm ser ju bra ut. Hade en rangeman innan orden tyckte jag var pĂ„ grĂ€nsen MEN hade kunnat tĂ€nka mig en igen för att den Ă€r sĂ„ cool och mudmaster Ă€r ju snĂ€ppet coolare. Fasen oxĂ„, kanske fĂ„r ta o testa en B100? @roosterman har du en o lĂ„na ut đŸ€Ł
En liten jÀmförelse, Àven om mobilkamerans perspektiv kan stÀlla till det ibland.

61D3D61A-0E08-495B-B285-F4FA2516EBF9.jpeg

Tillbaka
Topp