Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@hepanter har en till salu billigt nu pÄ K&S, men det Àr nog en 1A1Nu blev man ju sugen pÄ en GWG-1000-1A3ER igenvarför lÀr man sig aldrig att hÄlla kvar vissa modeller...
Jag tror att det Àr en A9. Köp till det gula bandet och du har en ovanlig en@hepanter har en till salu billigt nu pÄ K&S, men det Àr nog en 1A1![]()
StÀmmer som @Nygren sÀger en A9 Àr det som kommer pÄ svart gummi. Köper man till gula bandet sÄ har man en kanon fin G-Shock som Àr lite ovanlig för bara 3 k ink frakt.Jag tror att det Àr en A9. Köp till det gula bandet och du har en ovanlig en
Vilka hÀr i trÄden hÀnger pÄ OWGM i Är??
Vi mÄste vÀl ÀndÄ ha ett Team G-shock!!
Jag kommer iaf köra den nya gula Rangeman![]()
Kom igen nu!! Klarar du av din LCHF ska du vÀl klara av en mÄnad med samma klockaVet inte. En hel mÄnad med samma klocka, det Àr jobbigt. Minns ju förra Äret...![]()
Kom igen nu!! Klarar du av din LCHF ska du vÀl klara av en mÄnad med samma klocka![]()
Skulle gissa att det Àr exakt samma klÀder pÄ domMod-frÄga till trÄden; Àr det ngn som har koll pÄ om dessa tvÄ modeller kan ha samma bezel och band? Samma mÄtt, men olika moduler.
![]()
Det vore coolt för jag Àr bra nykÀr i Rangeman, nu pÄ original svart band. Men har dÄligt sjÀlvförtroende: Àr ju nyinsnöad pÄ G-shock och har 5 st att vÀlja mellan. Tror inte jag klarar 1 mÄn nÀr allt Àr sÄ nytt och spÀnnandeVilka hÀr i trÄden hÀnger pÄ OWGM i Är??
Satt o kikade pÄ dom igÄr kvÀll nÀr jag snokade runt om minikniparna .Triss i Knipex. Ruskigt bra tÄng, borde finnas i var mans och kvinnas verktygslÄda.
Art# 8201 150/200/250
![]()
Klart du ska hÀnga pÄDet vore coolt för jag Àr bra nykÀr i Rangeman, nu pÄ original svart band. Men har dÄligt sjÀlvförtroende: Àr ju nyinsnöad pÄ G-shock och har 5 st att vÀlja mellan. Tror inte jag klarar 1 mÄn nÀr allt Àr sÄ nytt och spÀnnande![]()
FÄr ju erkÀnna att jag sviker med en vintageklocka i Är...Vilka hÀr i trÄden hÀnger pÄ OWGM i Är??
Dom Àr riktigt bra, har rÀddat mig mÄnga ggr, nÀsan har rÀfflor "inÄt" sÄ den hÄller ordentligt pÄ rundade skallar och dylikt.Satt o kikade pÄ dom igÄr kvÀll nÀr jag snokade runt om minikniparna .
FÄr nog bli till o testa nÄn av dom sen![]()
Bara att vara med till den eventuellt landar och sen sköter @Mic1 resten ifall du inte kan hÄlla digDet Àr bara det att det KAN droppa in en ny G-shock i mars(vÀntar pÄ att den ska bli i lager), sÄ det skulle bli olidligt att vÀnta med att ta pÄ sig den i sÄ fall...![]()
Tack för lÀnken! Det Àr helt klart en bra grej, ska fundera.Klart du ska hÀnga pÄSkaffa nÄn extra uppsÀttning klÀder till din Rangeman sÄ Àr det ju kolugnt.
Det vÀrsta som kan hÀnda Àr att du bidragit till insamlingen Min stora dag https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2025 och ha fÄtt en lavett av bÄtsman @Mic1 om du skulle faila
In o kolla hÀr :
UTMANING - OWG 1 mÄnad 2025
En utmaning att endast bĂ€ra en och samma klocka under en mĂ„nads tid, start 1 mars 2025. Ăntligen Ă€r det dags för Ă„rets klock-fasta. Vi Ă€r mĂ„nga som har lĂ€ngtat, och nu Ă€r det dags att anmĂ€la sig. Det Ă€r sĂ„ klart fritt att vĂ€lja vilken klocka man vill, vissa vĂ€ljer sin vanliga beater andra nĂ„got...klocksnack.se