• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God mÄndag! Den nya veckan fortsÀtter med blida.
1 plusgrad och vÄt is.

1000007709.jpg

Vilka hÀr i trÄden hÀnger pÄ OWGM i Är?? :)
Vi mÄste vÀl ÀndÄ ha ett Team G-shock!!

Jag kommer iaf köra den nya gula Rangeman👍
Det vore coolt för jag Ă€r bra nykĂ€r i Rangeman, nu pĂ„ original svart band. Men har dĂ„ligt sjĂ€lvförtroende: Ă€r ju nyinsnöad pĂ„ G-shock och har 5 st att vĂ€lja mellan. Tror inte jag klarar 1 mĂ„n nĂ€r allt Ă€r sĂ„ nytt och spĂ€nnande🙈

Bilagor

• 20250224_121058.jpg
    20250224_121058.jpg
    232.3 KB · Visningar: 2
Det vore coolt för jag Ă€r bra nykĂ€r i Rangeman, nu pĂ„ original svart band. Men har dĂ„ligt sjĂ€lvförtroende: Ă€r ju nyinsnöad pĂ„ G-shock och har 5 st att vĂ€lja mellan. Tror inte jag klarar 1 mĂ„n nĂ€r allt Ă€r sĂ„ nytt och spĂ€nnande🙈
Klart du ska hĂ€nga pĂ„ 😀 Skaffa nĂ„n extra uppsĂ€ttning klĂ€der till din Rangeman sĂ„ Ă€r det ju kolugnt.
Det vĂ€rsta som kan hĂ€nda Ă€r att du bidragit till insamlingen Min stora dag https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2025 och ha fĂ„tt en lavett av bĂ„tsman @Mic1 om du skulle faila 🩇:cool:
In o kolla hÀr :

Satt o kikade pÄ dom igÄr kvÀll nÀr jag snokade runt om minikniparna .
FĂ„r nog bli till o testa nĂ„n av dom sen 😀
Dom Àr riktigt bra, har rÀddat mig mÄnga ggr, nÀsan har rÀfflor "inÄt" sÄ den hÄller ordentligt pÄ rundade skallar och dylikt.
Den och ett Wera toolcheck+ sÄ klarar man sig lÄngt.
Conrad har bra pris pÄ alla 3 tÀnger
1000005995.jpg
1000005994.jpg

1000005997.png

Klart du ska hĂ€nga pĂ„ 😀 Skaffa nĂ„n extra uppsĂ€ttning klĂ€der till din Rangeman sĂ„ Ă€r det ju kolugnt.
Det vĂ€rsta som kan hĂ€nda Ă€r att du bidragit till insamlingen Min stora dag https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2025 och ha fĂ„tt en lavett av bĂ„tsman @Mic1 om du skulle faila 🩇:cool:
In o kolla hÀr :
Tack för lÀnken! Det Àr helt klart en bra grej, ska fundera.

Tillbaka
Topp