Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja maka pÄ dej nalleVi Äker vÀl snart pÄ att byta ut vÄr fina lilla nalle till en ko i trÄdnamnet.....![]()
Visst Àr den fin! Kan behövas lite fÀrg nu nÀr rapsfÀlten blommat över.SÄ fick jag hem min första Casioak! Och den har Tough Solar.
Direkt nÀr jag sÄg denna gula sÄ visste jag att den Àr mitt val.
Det Àr bra kontrast mellan urtavlan och visarna och markörerna, det gillar jag. Och visarna har dessutom lume.
Helnöjd sÄ lÄngt!
![]()
Hade den i 3,5 vecka i början i strÀck. Va inga problemDen hÀr har suttit pÄ de senaste dagarna. Tror att Rangeman fÄr bli Ärets semesterklocka nÀr vi ska ut och campa med familjen i sommar.![]()
![]()
Den dÀr barometerkurvan.... à kt bergodalbana?Den hÀr har suttit pÄ de senaste dagarna. Tror att Rangeman fÄr bli Ärets semesterklocka nÀr vi ska ut och campa med familjen i sommar.![]()
![]()
Nej, men jag har trÀnat lerduveskytte! Kan det bero pÄ det?Den dÀr barometerkurvan.... à kt bergodalbana?![]()
BraSÄ fick jag hem min första Casioak! Och den har Tough Solar.
Direkt nÀr jag sÄg denna gula sÄ visste jag att den Àr mitt val.
Det Àr bra kontrast mellan urtavlan och visarna och markörerna, det gillar jag. Och visarna har dessutom lume.
Helnöjd sÄ lÄngt!
![]()
Lika mÄnga saabar som gshocks? Tycker mig se ett mönster hÀr nuHoppsanMöblerar om lite
![]()
![]()
![]()
![]()
Mysigt vÀrre, dÀr man kan slÀppa alla bekymmerGömmer mig i min man cave
![]()
Ingen gw9400 med andra ordĂntligen, hoppas pĂ„ att den dyker upp imorgon.
Har en klocka pÄ vÀg in som jag faktiskt inte sett i den hÀr trÄden Àn (med förbehÄll om att jag kanske missat nÄgon p.g.a. skitlÄng trÄd).
![]()
Har du nĂ„n ledtrĂ„d att bjuda pĂ„?Ăntligen, hoppas pĂ„ att den dyker upp imorgon.
Har en klocka pÄ vÀg in som jag faktiskt inte sett i den hÀr trÄden Àn (med förbehÄll om att jag kanske missat nÄgon p.g.a. skitlÄng trÄd).
![]()
NopeIngen gw9400 med andra ord![]()
Jag har sett en variant av den i trÄden. SÄ detta Àr bara nÄgon slags limited edition.Har du nÄn ledtrÄd att bjuda pÄ?![]()
Har du nÄn ledtrÄd att bjuda pÄ?![]()
MRG square?Nope
Jag har sett en variant av den i trÄden. SÄ detta Àr bara nÄgon slags limited edition.
Den har inte slÀppt Àn.Eller nya TVB?
![]()
Eller sÄ Àr det NASA square. Den första alltsÄ.Eller nya TVB?
Underbara, jag tar en av varje!"casio frogman pixar" genererade nÄgra fÀrgglada "limited editions".
![]()
Tabellen för passform!En frÄga: passar skalen till denna klocka Àven tough solarversionerna av 5600- serien eller Àr det nÄgon skillnad i passformen?
![]()