Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Galet..En skockHar inte rÀknat dom pÄ ett tag nu
80-90ca
Varav jag har 2 av dinaGalet..
Jag var vÀl uppe i ett 30 tal, nu har jag 9 kvar.![]()
Jodu jag har velat i ca 2 veckor med den röda stÄlisenJag Àr vÀldigt frestad att slÄ till men har andra prioriteringar.
Den vinröda metallshocken GMW-B5000RD-4ER finns för 3990kr hos Klockmagasinet. Ett tips, tror inte priset blir lÀgre Àn sÄ hos en svensk handlare.
Jodu jag har velat i ca 2 veckor med den röda stÄlisen![]()
- Undrar om den dÀr inte Àr roligaste Squaren överhuvudtaget? Var fick du tag pÄ den?
Jag villhöver en igen, jag sĂ„lde min till @MaBrĂr det bara jag som hĂ„ller denna som bĂ€ttre fyrkant Ă€n 5000?
![]()
Ăr det den jag har med gula klĂ€der?Jag villhöver en igen, jag sĂ„lde min till @MaBr![]()
KorrektĂr det den jag har med gula klĂ€der?![]()
HÀr Àr lite bilder jag postat tidigare
HÀr kommer som utlovat lite mer bilder pÄ min nya GMW-B5000MB. Kommer sÀkert mera framöver men detta Àr vad jag hade tid med innan jobbet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, det undrar jag oxÄ....80 till 90 ST men ingen gd350?
Trist som fasen sÄhÀr Ärs ska man ju inte va sjuk, förr va man aldrig sjuk pÄ vÄr sommar inte jag iaf. Men nuförtiden Àr allt förÀndrat . Krya!!!Min femte(?) infektion med feber och halsont pÄ kort tid. Börjar tappa rÀkningen lol. Hur Àr din man cold @Derix
![]()
Trist som fasen sÄhÀr Ärs ska man ju inte va sjuk, förr va man aldrig sjuk pÄ vÄr sommar inte jag iaf. Men nuförtiden Àr allt förÀndrat . Krya!!!
80 till 90 ST men ingen gd350?
Korrekt uppfattatJa, det undrar jag oxÄ....
Enkelt!Mörning! HÀr har du ett omöjligt foto att fundera pÄ @hepanter Jag stÄr ju och hÄller i mobilen med vÀnstran som fotot Àr taget med
![]()
StÀmmer! Jag drack extra starkt kaffe idagEnkelt!
![]()
Blev bÀttre och sen Äkte jag pÄ en ny omgÄng med halsontMin femte(?) infektion med feber och halsont pÄ kort tid. Börjar tappa rÀkningen lol. Hur Àr din man cold @Derix
![]()