Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
riktigt nice comboDet Àr lÀnk och bezel frÄn porter
I wish! Den gamla 35-Ärs jubilaren som alla har.Den dÀr ser nÀstan ut som en GMW-B5000TB.
Tack har fuskat som ung och det gör man inte om lÀngre sÄ Àr noggrann med tekniken. HÄller pÄ att försöka slÄ mitt gamla pb i mark pÄ 180 kg vÀgandes 78 kg gjordes för ca 10 Är sedan, en 5:a pÄ 100 kg idag sÄ vÀgen Àr lÄngmen vore najs att ta perset innan jag fyller 40
Dags för mellanmÄl strax sen mjölkning![]()
Imponerande... Min Klippo utan uppsamlare klipper bara en halvmeter....Kan iaf skryta med den största grÀsklipparen i trÄden pÄ 3,20 meter bredd![]()
![]()
![]()
- SÀkert största grÀsmattan ocksÄKan iaf skryta med den största grÀsklipparen i trÄden pÄ 3,20 meter bredd![]()
![]()
![]()
Ăr den sĂ„ matt och fin i verkligheten som pĂ„ bild MR-P?
Med GPS klockan pÄ armen och upplagd screenshot som bevis!Skulle vilja se @hepanter klippa den med en handjagare![]()
Den negativa displayen pÄ Casioaken Àr svÄrlÀst. Men vem tittar pÄ den?Tycker den helsvarta Àr galet ball men hur Àr det med egentligen med lÀsbarheten?
Bild stulen frÄn internet
![]()
Alternativet Àr givetvis en GA-2100-1AER men den helsvarta lockar.
Tycker den helsvarta Àr galet ball men hur Àr det med egentligen med lÀsbarheten?
![]()
Helt ok faktiskt. Jag har aldrig haft problem med min. Bara trycka pÄ light knappen nÀr du vill lÀsa av mitt i natten.Tycker den helsvarta Àr galet ball men hur Àr det med egentligen med lÀsbarheten?
![]()
Allt annat syns rÀtt bra ocksÄ.Visarna syns rÀtt bra. Men allt annat kan du glömma.
MisstÀnkte att det var sÄ illa, synd!Visarna syns rÀtt bra. Men allt annat kan du glömma.
Grymt snygg Àr den och skönt att höra att du inte upplever nÄgra problem. Blir nog ett köp, kostar ju bara typ 900krHelt ok faktiskt. Jag har aldrig haft problem med min. Bara trycka pÄ light knappen nÀr du vill lÀsa av mitt i natten.![]()
Glömt dragit för gardinerna i fönstren nu igen...?4.04 Àr det dags för morgondoppet. Det Àr sen gammalt.
![]()
![]()
NÀ, men det var ett himla kvittrande frÄn koltrastarna genom det öppna fönstret i stÀllet...Glömt dragit för gardinerna i fönstren nu igen...?
DÀr hÄller jag med, samma hÀr de sjunger jÀmt som vÀrst nÀr man försöker med kvalitetsömnen, sen nÀr de blir dag dÄ passar dom pÄ att knipa nÀbbenNÀ, men det var ett himla kvittrande frÄn koltrastarna genom det öppna fönstret i stÀllet...