Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
I vilken ordning ska man lÀgga snitten för den dÀr fancy fÀllningen?
Riseman med och över precisionsfÀllningar
GW5000 bandet Àr nog enda "original" lösningen för dig.SvÀr kanske i kyrkan nu, men ni fÄr försöka se det som att jag gÄr till den yttersta expertisen för hjÀlp..
.
Efter ett antal misslyckade försök att Àlska en Casioak har jag nu insett att det Àr den klassiska Origin-typen av G som Àr min grej, och jag Àlskar min DW-5600. Min tanke Àr dock att inget Àr sÄ bra att det inte kan bli bÀttre, och jag funderar nu pÄ hur det skulle vara att byta armband till nÄgot i en riktigt go gummi-kvalitet istÀllet för hartset.
Helst skulle jag ju vilja ha nÄgot av Isofrane- eller Bonetti-kaliber, men kan nöja mig med mindre. Jag vill inte jobba med olika adaptrar och grejs, utan söker nÄgot i samma utförande som orginalremmen. Möjligen nÄgon fÀrg, men svart gÄr kalas. Jag har sett flera olika silikon-varianter pÄ Ali, men hellre Àn att vÀnta tvÄ mÄnade pÄ nÄgot som visar sig vara röven sÄ tÀnkte jag frÄga om nÄgon prövat och kan rekommendera ett gott armband enligt ovanstÄende, spretiga, önskelista.
Tack pÄ förhand!
HÀrligt, Àr hon ok med den runda 5700designen?Nu har man fÄtt över morsan pÄ gahocks ocksÄ
Tusen tack. Jag har inget krav pÄ original. Hoppades pÄ nÄgon skön aftermarket-produkt. Men du har sÀkert rÀtt. Tror att ett inköp av en GW5000 Àt i farans riktning pÄ det hela taget... Tack för hjÀlp.GW5000 bandet Àr nog enda "original" lösningen för dig.
Eller GBX100 bandet som jag har för mig Àr samma, kan kolla ikvÀll
JadÄ Àr juste denna limiterade fÀrgkombon hon ville haHÀrligt, Àr hon ok med den runda 5700designen?
Snyggt! Vad heter modellen?
GWG 2000Snyggt! Vad heter modellen?
Det Àr en gwg-2000-1a5erSnyggt! Vad heter modellen?
à allas KS-medlemmars vÀgnar tackar vi för en vÀl placerad arm.Tar in kossor
Köp en 5600WS-4 och ta klÀder frÄn den. https://www.ebay.com/itm/1649922429...ThkouNcS3O&var=&widget_ver=artemis&media=COPYGÄr det att hitta orange band/bezel till std 5600 numera. Har tÀnkt köpa vid tillfÀlle i över ett Är nu men dyker ju aldrig upp och kan inte hitta nÄgot. Börjar bli desperat och kan t.o.m. tÀnka mig tredje-parts typ alibaba men finns ju inte heller...
GÄr det att hitta orange band/bezel till std 5600 numera. Har tÀnkt köpa vid tillfÀlle i över ett Är nu men dyker ju aldrig upp och kan inte hitta nÄgot. Börjar bli desperat och kan t.o.m. tÀnka mig tredje-parts typ alibaba men finns ju inte heller...
Great minds osv ...Köp en 5600WS-4 och ta klÀder frÄn den. https://www.ebay.com/itm/1649922429...ThkouNcS3O&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
Ja det Àr ett alternativ att köpa en komplett men undviker det helst dÄ jag har sÄ mÄnga fyrkanter redan. Just den dÀr har jag heller aldrig sett irl och tror inte jag blir nöjd med det orangea, för det Àr vÀl en sÄn dÀr mysko sak som inte Àr nÄgon annan lik med lite mönster i. Skulle vilja ha en plain jane orange helt enkelt. Mission impossible.Köp en 5600WS-4 och ta klÀder frÄn den. https://www.ebay.com/itm/1649922429...ThkouNcS3O&var=&widget_ver=artemis&media=COPY