• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

1590ECEB-BCB5-48C5-8584-0FBADD1351CD.jpeg

Vi verkar ha samma storlek pÄ handleder... stÄr det mellan tvÄ hÄl brukar jag dra Ät min GW 5000 sÄ den sitter hÄrdare snarare Àn lösare, tycker ocksÄ den funkar fint att ha sÄ. Kanske för att det Àr lite stretch i bandet?

Med det sagt Àr kanske den bekvÀmaste g shocken jag har DW-D5600P. Lustigt nog, men trots stelare band sÄ sitter den perfekt (Àr dessutom lÀttare Àn modellerna med screwback, vilket Àr trevligt ibland!).

Intressant hur olika det kan vara. Jag upplever att stelare band blir obekvÀma dÄ bandets rÀfflor "skÀr in" i huden.

Senast Àndrad:
Cool samlarcombo men Ă€r det bara jag som tycker att reklamfilmen Ă€r ”lite” udda? https://www.g-central.com/g-shock-f...sary-collectors-set-with-diving-knife-europe/

Hon var bara ute efter hans Frogman! ... :Dkan ju tolkas pÄ flera sÀtt:D

Å andra sidan - oskriven, mystisk saga... som i Richard Marx lĂ„t ”Hazard”, efter sĂ„ mĂ„nga Ă„r vet man fortfarande inte vem Ă€r det som mordade Mary.
Varje gÄng nÄgon frÄgar, sÀger Richard att han aldrig tÀnker berÀtta sanningen:bawling:

Tillbaka
Topp