Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Guldisen Ă€r ett givet köpăă«ăĄăżă«ă«ă·ăȘăŒăŻăGM-B2100ăăźèżœć ç»ćăă·ă«ăăŒăăăŒășăŽăŒă«ăăăă©ăăŻăĄăżă«ă : great G-SHOCK world
GM-B2100ăźæ°ăăç»ćă§ăăgshockjp.blog.jp
NÄn som vet va prislappen hamnar pÄ?Guldisen Àr ett givet köp
Verkar hamna nÄgot högre Àn befintliga stÄlisar. 80 000 yen blir 6000 sek, sen tillkommer moms pÄ det. Minus nÄn liten rabatt, sÄ kanske 6000 sek jÀmnt?NÄn som vet va prislappen hamnar pÄ?
Om man vÀntar ett par Är ligger dom pÄ 3500kr pÄ KSVerkar hamna nÄgot högre Àn befintliga stÄlisar. 80 000 yen blir 6000 sek, sen tillkommer moms pÄ det. Minus nÄn liten rabatt, sÄ kanske 6000 sek jÀmnt?
NÀr jag köper bÄde aged IP samt Casio oak metal ser de ut sÄdÀr
Hittade inte den i morse men det blev en sÄn hÀr istÀllet.Jag för en förlorande kamp att hÄlla mig vaken till nattens friidrotts-sÀndningar, men innan jag kastade in handduken sprang jag pÄ ett rÀtt juste erbjudande frÄn Zalando.
Jag för en förlorande kamp att hÄlla mig vaken till nattens friidrotts-sÀndningar, men innan jag kastade in handduken sprang jag pÄ ett rÀtt juste erbjudande frÄn Zalando.
Zalandos priser gÄr upp och ner. För ett par veckor sedan lÄg jag i sÀngen och smurfade pÄ deras hemsida och la en G-Shock i varukorgen för 584 kr. Ville inte gÄ upp och hÀmta betalkortet sÄ jag vÀntade till morgonen och dÄ var priset 1300 nÄntingJag ser att det var ett kortvarigt erbjudande. Priset nu 1865kr.
Undrar om det Ă€r 16 mm mellan bandhornen eller om det Ă€r en specialare likt helmetall-fyrkanterna?ăă«ăĄăżă«ă«ă·ăȘăŒăŻăGM-B2100ăăźèżœć ç»ćăă·ă«ăăŒăăăŒășăŽăŒă«ăăăă©ăăŻăĄăżă«ă : great G-SHOCK world
Har du tid att vÀnta sÄ lÀnge?Om man vÀntar ett par Är ligger dom pÄ 3500kr pÄ KS
Den lilla digitaldisplayen Àr helt kass om man ska vara Àrlig.Inget större fan av casioak Àn sÄ lÀnge men ger den hÀr chansen idag. Den Àr snygg men alldeles för svÄravlÀst.
Men, det spelar ingen roll. Frugan gillar den sÄ den fÄr stanna!
Hoppla, kanske fĂ„r köpa min första stĂ„lis snart dĂ„. Om dom inte lider av fyrkanternas designfel och har stelopererad första lĂ€nk förstĂ„ss. /VimedsmĂ„handlerproblem.ăă«ăĄăżă«ă«ă·ăȘăŒăŻăGM-B2100ăăźèżœć ç»ćăă·ă«ăăŒăăăŒășăŽăŒă«ăăăă©ăăŻăĄăżă«ă : great G-SHOCK world
Hittade inte den i morse men det blev en sÄn hÀr istÀllet.
Jag ser att det var ett kortvarigt erbjudande. Priset nu 1865kr.
+1 pÄ det. Sjukt störande designmiss pÄ stÄlisarna tyvÀrrHoppla, kanske fÄr köpa min första stÄlis snart dÄ. Om dom inte lider av fyrkanternas designfel och har stelopererad första lÀnk förstÄss. /VimedsmÄhandlerproblem.
Haha. Ja, den Àr onödigt pytteliten. Jag har dessutom svÄrt för att se skillnad pÄ allt grönt blÀnkande pÄ den analoga delen.Den lilla digitaldisplayen Àr helt kass om man ska vara Àrlig.
Men ack sÄ trevlig klocka annars
Casio har ju som vÀl Àr valt att ha positiva displayer i fler oakar nu. DÄ Àr dom ju iaf lÀsbaraHaha. Ja, den Àr onödigt pytteliten. Jag har dessutom svÄrt för att se skillnad pÄ allt grönt blÀnkande pÄ den analoga delen.
Jag fÄr öva helt enkelt pÄ att ha en klocka enbart för att den Àr snygg! Att hÄlla reda pÄ vad klockan faktiskt Àr borde vara sekundÀrt sÄ hÀr i semestertider.
nice, de va vĂ€l nĂ€stan vĂ€ntat att det skulle komma tillslut med tanke pĂ„ hur poppis CasiOak blivit. Men dem ser bra ut, synd igen bara att dem envisas med negativ display, tycker dem Ă€ndĂ„ kunde gjort positiv display pĂ„ silverfĂ€rgade varianten.ăă«ăĄăżă«ă«ă·ăȘăŒăŻăGM-B2100ăăźèżœć ç»ćăă·ă«ăăŒăăăŒășăŽăŒă«ăăăă©ăăŻăĄăżă«ă : great G-SHOCK world
Den lilla digitaldisplayen Àr helt kass om man ska vara Àrlig.
Men ack sÄ trevlig klocka annars