Gör det jag kanske gör helst av allt. Snickrar.
Behövs en trappa till altanen.
Behövs en trappa till altanen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hör du ett "whiiiiiiiiiiiiiiiii" sÄ finns det risk att det Àr jag som trillat i plurretFick de inte bada?
Du smurfar vÀl inte? Du bamsar och pussas och kramas extra mycket!Zalandos priser gÄr upp och ner. För ett par veckor sedan lÄg jag i sÀngen och smurfade pÄ deras hemsida och la en G-Shock i varukorgen för 584 kr. Ville inte gÄ upp och hÀmta betalkortet sÄ jag vÀntade till morgonen och dÄ var priset 1300 nÄnting
Visa att du Àr viking nu trots japanen pÄ armen.Hör du ett "whiiiiiiiiiiiiiiiii" sÄ finns det risk att det Àr jag som trillat i plurret
Ser jÀkligt inbjudande ut, trots att man vet hur jÀkla kallt det Àr i den hÀr pölen
Finns tyvÀrr inga bildbevis, men har vart i en stund.. Litar inte pÄ klockans temp dock... För mer Àn 11,5 grader mÄste det ha varitVisa att du Àr viking nu trots japanen pÄ armen.
Ăntligen en spis med vridrknappar!!!Börjar se slutet pĂ„ denna renoveringsetapp, Ă€ven om det Ă€r en del kvarâŠ
Japp, syns pÄ vikten. 73gScrewback?
Du Ă€r inte ensam. DĂ€rför kĂ€nns det skönt att dra sig tillbaka till G-ShocktrĂ„den igen, lika gemytlig och prestigelös som vanligtBrukar ibland titta in i olika trĂ„dar pĂ„ KS av nyfikenhet. Idag tittade jag för första gĂ„ngen in i âBostadsbubblanâ. Blev faktiskt bĂ„de förvĂ„nad och fundersam över hur KS-folk verkar leva. NĂ€r allmĂ€nna kostnadsökningar och rĂ€ntehöjningar debatteras verkar vĂ€ldigt mĂ„nga tycka att det inte blir nĂ„gra större problem för de flesta â I vĂ€rsta fall fĂ„r man vĂ€l dra ner pĂ„ stĂ€d- och tvĂ€tthjĂ€lp sĂ„ sparar man ju 120000 kr om Ă„ret dĂ€râ. KĂ€nns vĂ€ldigt frĂ€mmande för en pensionerad industritjĂ€nsteman i en smĂ„stad att ta till sig att detta skulle representera den vanliga KSaren
Bild för topic (Kreta):
Ja, den grÄa graffiti 5000SS Àr definitivt screwback. LÀnge sedan det slÀpptes en screwback i resin. Blir spÀnnande.Japp, syns pÄ vikten. 73g
Sjukt taggad hĂ€r. ĂNTLIGEN nya screwbacks!!!
Mer info NUUUUUU!
PÄ tal om screwback, vet vi om nya GM-B2100 Àr det?Ja, den grÄa graffiti 5000SS Àr definitivt screwback. LÀnge sedan det slÀpptes en screwback i resin. Blir spÀnnande.
Ja, den ska vara det, precis som stÄl fyrkanter.PÄ tal om screwback, vet vi om nya GM-B2100 Àr det?
- HĂ„ller med, det hĂ€r Ă€r en âmĂ„-bra-trĂ„dâ, vilket jag inte upplever att vissa andra Ă€r. Högmod och Ă„ngest skall inte finnas i en hobbymiljö.Du Ă€r inte ensam. DĂ€rför kĂ€nns det skönt att dra sig tillbaka till G-ShocktrĂ„den igen, lika gemytlig och prestigelös som vanligt
âHögmod och Ă„ngest skall inte finnas i en hobbymiljöâ- HĂ„ller med, det hĂ€r Ă€r en âmĂ„-bra-trĂ„dâ, vilket jag inte upplever att vissa andra Ă€r. Högmod och Ă„ngest skall inte finnas i en hobbymiljö.
- Jag har den hĂ€r pĂ„ vĂ€ggen âŠâHögmod och Ă„ngest skall inte finnas i en hobbymiljöâ
Om jag en dag börjar med korsstygn sÄ ska jag bannemig trÄckla upp detta citat pÄ vÀggen
Haha, den hĂ€r kör vi pĂ„ jobbet- Jag har den hĂ€r pĂ„ vĂ€ggen âŠ
Eftersom jag varit frÄnvarande pÄ KS ett tag, sÄ kan jag tillÀgga att detta Àr pÄ en sommarvullen, extremt kraftig handled om 15,5 cm. SÄ med det vill jag sÀga att ALLA kan bÀra GG-B100.Innan-morgondopp-i-poolen-G.
Den andra GG-B100 i mina Àgor.