• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ja, jag kommer vara mer förberedd den hĂ€r gĂ„ngen, missade en 35-Ă„ring jag ville ha förra gĂ„ngen. đŸ„ș

Kör den hĂ€r keepern idag, en modell du Ă€r vĂ€l bekant med. 😉 SĂ„g med fasa att min har sĂ„ smĂ„tt börjat anta en mild cigarett-gul ton pĂ„ band/bezel. TĂ€nker ignorera det och kalla det vid dess rĂ€tta namn: guld ton. 😁✹

IMG_20220720_190352.jpg
Min börjar ocksÄ bli lite kul. Funderade ett kort slag pÄ att köpa en extra uppsÀttning bezel och band tills jag sÄg vad det skulle kosta.

Var tvungen att kolla hur hyffsat termometern var pÄ 2000... Plums i badbaljan hÀr med ca28grader.
JĂ€mfört med 1000 och 100 sĂ„ var den iaf 6grader för lĂ„gt.. đŸ€”
IMG_20220720_172741.jpg

Vilket kan vara ungefĂ€r rĂ€tt för den visade 11-12 grader i VĂ€ttern igĂ„r nĂ€r det sas att det var ca 18😀

Kul ÀndÄ se alla generationer (nÄvÀl inte gg-1000), lika men ÀndÄ olika!

Jag sportar sjĂ€lv Mudmaster efter badet đŸ€“
38BF0A9B-324B-47A5-8799-86637FDEABD6.jpeg

För er som Àr vana att handla frÄn Japan; billigast tycks vara frÄn Chino. Yxigt förfarande med att fylla i en order som jag antar att de anvÀnder för att skicka en faktura frÄn Paypa till köparen.
NÄgon som har erfarenhet av köp frÄn Chino? Funkar det smidigt?

För er som Àr vana att handla frÄn Japan; billigast tycks vara frÄn Chino. Yxigt förfarande med att fylla i en order som jag antar att de anvÀnder för att skicka en faktura frÄn Paypa till köparen.
NÄgon som har erfarenhet av köp frÄn Chino? Funkar det smidigt?
Hemsidan ser ut frÄn 90 talet LOL
Jag brukar handla frÄn Japan Media Store. NÄgra dollar dyrare men riktigt smidigt.

Hemsidan ser ut frÄn 90 talet LOL
Jag brukar handla frÄn Japan Media Store. NÄgra dollar dyrare men riktigt smidigt.
Ja, vi fĂ„r se vad som hĂ€nder nu. Var nog det konstigaste sĂ€tt att bestĂ€lla pĂ„ jag varit med om 😅

Den Àr fin den dÀr. Vad Àr det för modell?
SĂ„g att du redan listat ut ref sjĂ€lv och Ă€ven fĂ„tt svar av andra hĂ€r inne👍
Grymt trevlig klocka, armbandet Àr ju den stela varianten, men mÀrkligt nog sitter den bekvÀmt ÀndÄ, troligen pga av den lÀtta vikten av klockan pÄ 47 gram. Sen Àr bandet slÀtt och bekvÀm yta invÀndigt.

Blev de nÄgon bestÀllning i gÄr frÄn Japan ?

SĂ„g att du redan listat ut ref sjĂ€lv och Ă€ven fĂ„tt svar av andra hĂ€r inne👍
Grymt trevlig klocka, armbandet Àr ju den stela varianten, men mÀrkligt nog sitter den bekvÀmt ÀndÄ, troligen pga av den lÀtta vikten av klockan pÄ 47 gram. Sen Àr bandet slÀtt och bekvÀm yta invÀndigt.

Blev de nÄgon bestÀllning i gÄr frÄn Japan ?
Japp, mÀrklig bestÀllningsprocess, men nu Àr den betald.
Blir en rolig vÀntan.

Senast Àndrad:
Japp, mÀrklig bestÀllningsprocess, men nu Àr den betald.
Blir en rolig vÀntan.
Va kul😁👍
Du kommer sÀkerligen bli vÀldigt nöjd. Riktigt fin klocka skulle faktiskt kunna köra den uteslutande, men man fÄr ju dÄligt samvete för dom andra stackarna, sÄ fÄr nog snÀllt rotera. Men den kommer nog ofta in i rotationen.

Jag prata pluttinuttsprĂ„k med min förut tills han morrade Ă„t migđŸ€”
DSC_5233.JPG
DSC_5235.JPG
HÀr gÄr det alla tiders med pluttinuttsprÄk!
Hon Ă€r ju framavlad för att vara sĂ€llskapshund, och man kan konstatera att de har lyckats vĂ€l med uppgiften 😂. Det hĂ€nder att hon morrar, eller kanske snarare gurglar, nĂ€r det Ă€r dags för mat, men det ska nog tolkas som ÖKA TAKTEN!! Hur lĂ„ngsamt kan det gĂ„, liksom...

Tillbaka
Topp