• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HÀr gÄr det alla tiders med pluttinuttsprÄk!
Hon Ă€r ju framavlad för att vara sĂ€llskapshund, och man kan konstatera att de har lyckats vĂ€l med uppgiften 😂. Det hĂ€nder att hon morrar, eller kanske snarare gurglar, nĂ€r det Ă€r dags för mat, men det ska nog tolkas som ÖKA TAKTEN!! Hur lĂ„ngsamt kan det gĂ„, liksom...
Ja okej min avskyr folk i allmĂ€nhet sĂ€rskilt cyklister och lĂ„ngsamt Ă„kande sommarfolk😁

Dags för frukost.
Dagar som denna Ă€r de man minns i höst, en regnig dag 😊
20220721_084000.jpg

Hej i vĂ€rmen! 🌞
Vilken Àr den bÀsta pulsklockan Casio gjort? Skall ha nÀr jag cyklar. Erfarenheter? GÄr den att mÀta sig med Suunto och de andra!

En frÄga letar efter en vettig mudmaster men vill ej ha en massa Bluetooth funktioner osv. Mitt arbete tillÄter ej smartphone funktioner.
Finns det nÄgon modell utav mudmaster som endÄ Àr en större klockmodell utan en massa extra lull lull.

En frÄga letar efter en vettig mudmaster men vill ej ha en massa Bluetooth funktioner osv. Mitt arbete tillÄter ej smartphone funktioner.
Finns det nÄgon modell utav mudmaster som endÄ Àr en större klockmodell utan en massa extra lull lull.

Är vĂ€l bara GG-B100 som har bluetooth tror jag. SĂ„ övriga bör vara safe.

Hej i vĂ€rmen! 🌞
Vilken Àr den bÀsta pulsklockan Casio gjort? Skall ha nÀr jag cyklar. Erfarenheter? GÄr den att mÀta sig med Suunto och de andra!
Kort svar, nej. De kan inte mÀta sig med Garmin, Suunto, Polar osv. Satsa pÄ en sÄn istÀllet om huvudsyftet Àr tillförlitliga trÀningsvÀrden.

HĂ„ller med @L&W .
Men min favorit av dom tvÄ Àr GWG-100.
Den har MB6 och TS samt en grymt lĂ€cker nattbelysning😁
Kolla ett av inlĂ€ggen pĂ„ förgĂ„ende sida sĂ„ ser du all Mudmaster-modellerna pĂ„ samma bild🙂
Annars har du GG-1000 hÀr...
IMG_20220703_172936.jpg

Och GWG-100 hĂ€r🙂
135346.jpg

Tillbaka
Topp