• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Personligen har jag uppenbarligen nĂ„n diagnos för nĂ€r jag Ă€r inne pĂ„ nĂ„t intresse sĂ„ kan jag inte sĂ€tta stopp. Under flera Ă„r tidigare sĂ„ var jag inne pĂ„ ficklampor och skaffade vĂ€l 1 ny lampa i veckan nĂ€r det var som vĂ€rst. Och nĂ€r det gĂ€ller armbandsur sĂ„ Ă€r det nĂ€stan likadant. Klockor Ă€r dock dyrare sĂ„ blir inte riktigt samma frekvens i lĂ€ngden. Men inget av mina nördintressen har fĂ„ngat mig som klockor har gjort. Jag gör ju försök att bestĂ€mma mig för att nu fĂ„r jag vara nöjd. Men det dyker hela tiden upp nya modeller som jag bara MÅSTE ha... 😍
- Serietidningar, MĂ€rklintĂ„g, Leica och Hasselblad kameror, pennor 
 alltid lika maniskt 🙄

HÀr Àr du inte ensam, diagnosen har inget namn Ànnu men vi Àr flera som lider av det beteendet. Jag har svÀngt mellan flera intressen genom Ären men mÄste ÀndÄ erkÀnna att klockor Àr det mest praktiska för de tar ingen plats alls plus att de Àr vÀldigt lÀtta att skicka med posten om man skulle fÄ för sig att sÀlja dem vidare.
BÀttre att hÄlla pÄ m klockor Àn att supa!:)

Senast Àndrad:
God morgon
Nybliven ko behövs mjölkas in med sparkbÄge, har Àven MC knÀskydd. Men denna ser ut att bli enkelt
DSC_5286.JPG
DSC_5282.JPG

Senast Àndrad:
DĂ€r man som minst anar det dyker de upp! @Derix
20220723_071616.jpg
20220723_071743.jpg
SĂ„ vĂ€l kamofluerad😁
JodÄ livet som mjölkbonde Àr ibland som en MMA match. GÄr för de mesta bra. Men nÀr en nykalvad kviga blir till ko och en mjölkmaskin ska introduceras i hennes liv Àr inte alltid allt enkelt. De kan ju Àven smÀlla av andra orsaker, insektsbett, att dom blir skrÀmda av nÄgot annat tex. Skulle de inte finnas hjÀlpmedel sÄsom sparkbÄge, grimma skulle de inte va lika kul. Stora djur som sagt och en rÀtt orÀttvis fördelning av viktklasserna. Om en annan vÀger nÀstan 80 kg sÄ skiljer de ju ÀndÄ nÀstan 520 kg mellan oss i detta fallet och de Àr ÀndÄ en liten ko hehe

God morgon
Nybliven ko behövs mjölkas in med sparkbÄge, har Àven MC knÀskydd. Men denna ser ut att bli enkelt
DSC_5286.JPG
DSC_5282.JPG
- UngefÀr hur mÄnga kossor mÄste man ha idag för att de skall ge nÄt bidrag till klockkassan?
FörstÄr givetvis att olika gÄrdar har olika förutsÀttningar.

Senast Àndrad:
SÄ var det lördag och jag tar "frukost" pÄ balkongen. 1a lediga dan av 30.
Jag var trött igÄr för hade sovit dÄligt. Tror jag hade "semesterfeber". Senaste veckan har man gÄtt pÄ "semestermode", och det i kombination med begravningsgudstjÀnst och minnesstund för en god vÀn i torsdags, gjorde att mÄnga tankar gick runt i huvudet. Börjar dan med den gula oaken.

20220723_133109.jpg

Tillbaka
Topp