SommarvĂ€der idag ocksĂ„ âŠ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GA-B001G. Njaaa
9æçșćŁČăGA-B001ăăŻăăŒă«ăšăăłăäžäœæ§é ăé©æ°çăȘG-SHOCKăźæ°ă·ăȘăŒășăăăGA-B001G-1AJFăăăGA-B001G-2AJFăçąșèȘă : great G-SHOCK world
æ°G-SHOCKă·ăȘăŒășăGA-B001ăăŻ9æçșćŁČäșćźă§ăăgshockjp.blog.jp
Sugen pÄ en sÄn igen! SÄ cool!
Bra o veta om man lessnarSugen pÄ en sÄn igen! SÄ cool!
Bara Ä höra av sig!Bra o veta om man lessnar
Va fasen har du satt upp med kor?Efter bilskruvande passar en flaska mjölk direkt frÄn tanken perfekt
Eller vad sÀger du @hepanter
Jag visste att de gamla Saabarna gick pÄ miljöbrÀnsle, men det dÀr var mer Àn jag vissteEfter bilskruvande passar en flaska mjölk direkt frÄn tanken perfekt
Eller vad sÀger du @hepanter
Trodde du visste det?Va fasen har du satt upp med kor?
Biofuel till en BiopowerJag visste att de gamla Saabarna gick pÄ miljöbrÀnsle, men det dÀr var mer Àn jag visste
Blir en spÀnnande dag imorgon. Har en klocka pÄ vÀg frÄn Chino i Japan som ska levereras imorgon. Har bestÀllt DHL Express till bÄtklubben, det Àr enda vÀgen över till sommarstugan, som ligger pÄ en ö.
Men jag antar att de ringer innan, annars fÄr jag vÀl leta utanför grinden
Ă fasen nu vet jagTrodde du visste det?
Det Àr min svÄger som Àr mjölkbonde, sÄ dÄ passar man pÄ att sno Ät sig lite redig mjölk nÀr man Àr dÀr
SÄ jÀkla gott nerkyld till sina 3 grader
Har det grÄa textilbandet oxÄ??à fasen nu vet jag
Hade ju förvÀntat mig bÄde traktor bilder o kobilder ocksÄ
Kretskortet g va ju vÀldigt rolig
Menar du mitt ledigfrÄnmjölkakvÀlls band? Sjukt bekvÀmtHar det grÄa textilbandet oxÄ??
Det kan du skicka till mig isÄfall
Den Àr sÄ frÀn!
Men du har ju kantarellklockan pÄBlÄbÀr!!!
Men jag hade i alla fall rÀtt klocka pÄMen du har ju kantarellklockan pÄ