• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Haha ja samma hĂ€r i Ă€rlighetens namn. Men nu pluggar jag inför förarbeviset och dĂ„ mĂ„ste man tydligen anvĂ€nda sig av stenĂ„ldersmetoder 😂
Jag har oxÄ umgÄtts med tanken pÄ att ta förarbevis men har Ànnu inte kommit dit... Vi har vi hittills hÄllt oss inomkÀrs dÀr jag Àr skapligt bekant med bÄde vÄtt och torrt. Men nu stÄr lite större skepp pÄ önskelistan sÄ en viss kompetensutveckling borde vara pÄ sin plats. Har en 19 foting idag och kollar pÄ bÄtar runt 26-27 fot.
Men segla lugnt sÄ lÀnge.....

MÄste sÀga att gillar EL mycket bÀttre Àn LED, trots att det drar mer batteri.

IMG_20220801_134548_edit_1482081984412909.jpg
Älskar de gröna pĂ„ DW5600E
Lyser ju vÀrre Àn bÄde GW5000 och GWS5600 .
Blev Àrligt talat förvÄnad över diaplayljuset pÄ denna

Tom @roosterman mÄste tycka detta Àr fÀrgglatt

DSC_5593~2.JPG

Senast Àndrad:
Jag har oxÄ umgÄtts med tanken pÄ att ta förarbevis men har Ànnu inte kommit dit... Vi har vi hittills hÄllt oss inomkÀrs dÀr jag Àr skapligt bekant med bÄde vÄtt och torrt. Men nu stÄr lite större skepp pÄ önskelistan sÄ en viss kompetensutveckling borde vara pÄ sin plats. Har en 19 foting idag och kollar pÄ bÄtar runt 26-27 fot.
Men segla lugnt sÄ lÀnge.....
Vi gÄr framförallt i tankarna pÄ att hyra segelbÄt nere i typ Kroatien och dÄ Àr det ofta ett krav att man har ett förarbevis.
Just nu Ă€r vi bĂ„tlösa men Ă€r sugna pĂ„ en Nimbus 26 eller Maxim 26 till nĂ€sta sommar. Är du seglare?

HĂ€r kommer en lumebild p.g.a OT:

8F7C0FB7-8BC1-4DA7-B243-9DED9FE57BE1.jpeg

Tillbaka
Topp