Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara bud pÄ den och @OddD leder just nuVem köpte den? För inte kan den vÀl vara osÄlda Ànnu!!?![]()
Jag har oxÄ umgÄtts med tanken pÄ att ta förarbevis men har Ànnu inte kommit dit... Vi har vi hittills hÄllt oss inomkÀrs dÀr jag Àr skapligt bekant med bÄde vÄtt och torrt. Men nu stÄr lite större skepp pÄ önskelistan sÄ en viss kompetensutveckling borde vara pÄ sin plats. Har en 19 foting idag och kollar pÄ bÄtar runt 26-27 fot.Haha ja samma hÀr i Àrlighetens namn. Men nu pluggar jag inför förarbeviset och dÄ mÄste man tydligen anvÀnda sig av stenÄldersmetoder![]()
Den Àr ju perfekt som den ÀrVa skulle man kunna hitta pÄ med den hÀr?
Tips pÄ snygga klÀder?![]()
SÄ lÀckerSÄ jÀkla bra alltsÄ
Klassisk om nÄgot
![]()
Vart bestÀllde du ifrÄn?SÄ lÀcker
Snart kommer min nÀstan likadana![]()
Brandfield blev detVart bestÀllde du ifrÄn?
Wow shit tror fasen jag mÄste göra finare hemma pÄ ladugÄrdsplanGrusgÄrdskrattare idag.![]()
Enkelt och stilrent Àr bra snyggtDom tvÄ enklaste jag Àger med stor Äldersskillnad
Goldspeed Àr sylvass
![]()
Vilken ref har den Dw5600 sen nÄt merVa skulle man kunna hitta pÄ med den hÀr?
Tips pÄ snygga klÀder?![]()
Ălskar de gröna pĂ„ DW5600EMĂ„ste sĂ€ga att gillar EL mycket bĂ€ttre Ă€n LED, trots att det drar mer batteri.
![]()
Ser radioaktivt ut! Den gröna fĂ€rgen och den jĂ€mnt upplysta skĂ€rmen Ă€r verkligen behaglig att titta pĂ„.Ălskar de gröna pĂ„ DW5600E
Lyser ju vÀrre Àn bÄde GW5000 och GWS5600 .
Blev Àrligt talat förvÄnad över diaplayljuset pÄ denna
Tom @roosterman mÄste tycka detta Àr fÀrgglatt
![]()
Komplett med en mini death-star!Stormtrooper
![]()
Aliengrönt ĂR sköntĂlskar de gröna pĂ„ DW5600E
Lyser ju vÀrre Àn bÄde GW5000 och GWS5600 .
Blev Àrligt talat förvÄnad över diaplayljuset pÄ denna
Tom @roosterman mÄste tycka detta Àr fÀrgglatt
![]()
Vi gÄr framförallt i tankarna pÄ att hyra segelbÄt nere i typ Kroatien och dÄ Àr det ofta ett krav att man har ett förarbevis.Jag har oxÄ umgÄtts med tanken pÄ att ta förarbevis men har Ànnu inte kommit dit... Vi har vi hittills hÄllt oss inomkÀrs dÀr jag Àr skapligt bekant med bÄde vÄtt och torrt. Men nu stÄr lite större skepp pÄ önskelistan sÄ en viss kompetensutveckling borde vara pÄ sin plats. Har en 19 foting idag och kollar pÄ bÄtar runt 26-27 fot.
Men segla lugnt sÄ lÀnge.....