• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God morgon
Tror jag fick Ågren av gĂ„rdagens val. Är inte sĂ„ sĂ€ker pĂ„ att jag skulle valt gws5600 framför denna. Om man tĂ€nker sig bara en till pension 😏👍
Klart man mm mÄste ha screwback
DSC_5578.JPG
Va?
Den dÀr har ju varken rymdtitan eller hÄrdrockscarbon i sig. Baklocket sitter bergfast Àven med skruvar.
Du fÄr en chans till. Vilken blir det?

Ja den var ju faktiskt rĂ€tt kompakt😎. Det finns 2 storlekar pĂ„ Casiok om jag förstĂ„tt rĂ€tt va? DĂ„ mĂ„ste jag ha den lilla 😅
FĂ„r la ge den lilla till min dotter nĂ€r hon blir större om jag fastnar för stora modellen. Skulle nĂ€stan behöva en rosa klocka sĂ„ vi kan matcha. Hon Ă€lskar Rosa 😅

DĂ€r ser man. Hon fĂ„r bli lite större innan en g shock passar. Hon fĂ„r en barnklocka nĂ€r hon fyller. SĂ„ nu behöver pappa en rosa sĂ„ vi matchar. Ha ha hon kommer ALDRIG lĂ„ta mig anvĂ€nda nĂ„gon annan dĂ„ 😅

Skepp Ä hoj... En riktig sjöman behÀrskar alla analoga navigeringshjÀpmedel som stÄr till hands! SÄn Àr dÀremot inte jag, tackÄlov för Garmin och Eniro pÄ sjön....
Haha ja samma hĂ€r i Ă€rlighetens namn. Men nu pluggar jag inför förarbeviset och dĂ„ mĂ„ste man tydligen anvĂ€nda sig av stenĂ„ldersmetoder 😂

Tillbaka
Topp