• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vi gÄr framförallt i tankarna pÄ att hyra segelbÄt nere i typ Kroatien och dÄ Àr det ofta ett krav att man har ett förarbevis.
Just nu Ă€r vi bĂ„tlösa men Ă€r sugna pĂ„ en Nimbus 26 eller Maxim 26 till nĂ€sta sommar. Är du seglare?

HĂ€r kommer en lumebild p.g.a OT:

8F7C0FB7-8BC1-4DA7-B243-9DED9FE57BE1.jpeg
Nej, seglat har jag inte gjort sedan tidiga tonÄren nÀr brosan och jag hade en E-jolle... Har faktist kollat pÄ en Albin 26 men jag vill ha lite mer fart (iaf marcha i 15-20 knop) och sen vill jag inte ha nÄn akterruff dÄ det bara Àr frun och jag som Àr ute pÄ sjön sÄ prioriterar vi en stor sittbrunn med U-soffa. Segla i medelhavet verkar rÀtt nice....

Alltid god ton och hĂ€rlig stĂ€mning hĂ€r, har lurkat nĂ€stan dagligen sedan jag sĂ„lde min sista G-shock. Imorgon kan jag förhoppningsvis vara med och bidra med lite bilder och allmĂ€nt tjat. Under tiden fĂ„r jag bjuda pĂ„ en bild frĂ„n gĂ„rdagens burgarmöte med den alltid lika trevlige @Hans B 1955, som Ă€ven bjöd mig pĂ„ en burk av sin frus hemmagjorda kolakakor som försvann i ett nafs hemma i soffan. 😄
20220731_162250-01.jpeg

Alltid god ton och hĂ€rlig stĂ€mning hĂ€r, har lurkat nĂ€stan dagligen sedan jag sĂ„lde min sista G-shock. Imorgon kan jag förhoppningsvis vara med och bidra med lite bilder och allmĂ€nt tjat. Under tiden fĂ„r jag bjuda pĂ„ en bild frĂ„n gĂ„rdagens burgarmöte med den alltid lika trevlige @Hans B 1955, som Ă€ven bjöd mig pĂ„ en burk av sin frus hemmagjorda kolakakor som försvann i ett nafs hemma i soffan. 😄
20220731_162250-01.jpeg
Stort grattis till en dunderklocka!! MÄste erkÀnna att jag Àr bara en liten smula avundsjuk pÄ den dÀr!

Stort grattis till en dunderklocka!! MÄste erkÀnna att jag Àr bara en liten smula avundsjuk pÄ den dÀr!
Klockan pĂ„ bild tillhör @Hans B 1955, men visst Ă€r den cool. Även jag Ă€r en gnutta avundsjuk pĂ„ den 🙂 Det blev en annan Square för min del, tror bara jag sett en sĂ„dan i trĂ„den tidigare. Take a guess 😉

Klockan pĂ„ bild tillhör @Hans B 1955, men visst Ă€r den cool. Även jag Ă€r en gnutta avundsjuk pĂ„ den 🙂 Det blev en annan Square för min del, tror bara jag sett en sĂ„dan i trĂ„den tidigare. Take a guess 😉
Hahaha, jasĂ„, dragen vid nĂ€san! Jag som nĂ€stan hade tĂ€nkt stĂ€lla mig först i kön till den 😂

Jag har för dĂ„lig fantasi och dassig koll pĂ„ alla referenser, sĂ„ jag hĂ„ller mig till tĂ„ls till imorgon! Möjligen om jag skulle hugga till med en Porter, men det Ă€r ett skott frĂ„n höften đŸ€ 

Senast Àndrad:
20220731_162250-01.jpeg
- Tack sjĂ€lv, alltid trevligt med vĂ„ra burgarmöten. De sĂ€tter ju sina spĂ„r pĂ„ kroppshyddan, men det Ă€r oftast rĂ€tt lĂ„nga band pĂ„ GShock, sĂ„ det gör ju inget 😀
Helenas kolakakor Àr omöjliga att motstÄ, nu anvÀnde jag dem som bete för att locka in dig i det hÀr trÀsket igen, fungerade uppenbarligen.
Ser fram emot att fĂ„ se ditt nya inköp, en bra början 😉
Tycker ocksĂ„ den hĂ€r trĂ„den Ă€r trevligast pĂ„ KS, god ton och kul nĂ€r de som hĂ„ller till hĂ€r delar med sig lite mer av sina liv Ă€n bara ”wristshots”!

- Tack sjĂ€lv, alltid trevligt med vĂ„ra burgarmöten. De sĂ€tter ju sina spĂ„r pĂ„ kroppshyddan, men det Ă€r oftast rĂ€tt lĂ„nga band pĂ„ GShock, sĂ„ det gör ju inget 😀
Helenas kolakakor Àr omöjliga att motstÄ, nu anvÀnde jag dem som bete för att locka in dig i det hÀr trÀsket igen, fungerade uppenbarligen.
Ser fram emot att fĂ„ se ditt nya inköp, en bra början 😉
Tycker ocksĂ„ den hĂ€r trĂ„den Ă€r trevligast pĂ„ KS, god ton och kul nĂ€r de som hĂ„ller till hĂ€r delar med sig lite mer av sina liv Ă€n bara ”wristshots”!
HĂ„ller med dig, det Ă€r trevligt 🙂 MĂ„nga burgarmöten har det blivit genom Ă„ren. Hittade denna bild, kĂ€nner du igen den? đŸ€©
20201218_145114-02.jpeg

20220731_162250-01.jpeg
Den dÀr verkar kalas-fin! Jag gÄr en inre kamp med mig sjÀlv om huruvida jag vill ha en eller inte... Har inte sett den i verkligheten men jag misstÀnker att jag skulle falla pladask om jag gjorde det. BÀst att hÄlla sig lÄngt borta, ha ha!

Jag gissar att du skaffat nÄgon mer high-end-shock. En titan-square kanske?

20220731_162250-01.jpeg
HĂ„ller med! Utan tvekan den varmaste och mest hemtrevliga trĂ„den pĂ„ forumet🙂
Har varit pĂ„vĂ€g att posta Seiko wristskott hĂ€r inne dagligen senaste dagarna bara för att vara med, men har fĂ„tt bromsa mig 😂

Tillbaka
Topp