Scratch
Basic
NÀ det gÄr segt!Ha ha samma hÀr. Inget har hÀnt sen 15.00 igÄr
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀ det gÄr segt!Ha ha samma hÀr. Inget har hÀnt sen 15.00 igÄr
![]()
Mums.Hade camo tidigare
![]()
Du kommer kÀnna igen den, var lÀnge sedan jag postade den bara.Vilken Àr den tredje dÄ?![]()
Danskarna Àr duktiga pÄ lustiga namnByggt om vill inte ens sÀga namnet pÄ gödningsspridarentill en vattentaxi
![]()
![]()
![]()
Danskarna Àr duktiga pÄ lustiga namn![]()
Den Àr rackarns trevlig. Hur upplever du bandet? LÀste nÄgonstans att det Àr ovanligt steltNytt in..![]()
![]()
Haha helt rÀtt.@L&W tröttnar aldrig![]()
Kom osökt att tÀnka pÄ dennaNu rÄkar ju byn heta det, sÄ skulle man bo dÀr sÄ hade man med stolthet berÀtta var man Àr ifrÄn..
Titantisdag var ju dagens specialare sÄ kör ju ocksÄ det, Mr-G i titan det Àr fint skit som ungdomarna sÀger.
![]()
Jag bytte ju men @ironcastle tycks inte ens ha mĂ€rkt nĂ„got, trots hans tjatandeĂh, va fasen.. Varför inte byta klocka igen??
Plastic fantastic!
![]()
Jo, för tusan, men jag hann inte med!Jag bytte ju men @ironcastle tycks inte ens ha mÀrkt nÄgot, trots hans tjatande![]()
Armbandet Àr som sagt lite lÀngre. Det Àr verkligen marginellt och inget man mÀrker av pÄ handleden. Man Àr vÀl van froggyanvÀndareSynd! KÀnns ju tÀmligen meningslöst.
Hundpromenad. Galet mycket av denna vara.
![]()
![]()
Har inget att plocka i. Kan man ta dem i fickan tro? Det Àr ju ÀndÄ badbrallor....
SÄna dÀr bÀr kan utan problem bÀras i fickor, i synnerhet pÄ badbrallorHundpromenad. Galet mycket av denna vara.
![]()
![]()
Har inget att plocka i. Kan man ta dem i fickan tro? Det Àr ju ÀndÄ badbrallor....