Ingen som vill avyttra sin b5000d? Behöver en trĂ„ksub i mitt liv igen. @roosterman du flippar ofta har jag förstĂ„tt, sĂ€lja? ![Grinning face with smiling eyes :smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f604.png)
![Grinning face with smiling eyes :smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f604.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha tror vÄra G Äker med samma bil. Exakt samma tiderNÀ det gÄr segt!
![]()
TrÀnar inte med klocka i vanliga fall, idag gjorde jag givetvis ett undantag. Kan meddela att den mot alla odds överlevde
![]()
DÄ kan dom ju Ätminstone snacka med varannHa ha tror vÄra G Äker med samma bil. Exakt samma tider![]()
StĂ€mmer braĂr âbezelnâ i kontrasterande stĂ„l?![]()
Jo det Àr problemet med g-shock. Tar pÄ mig terroristen nÀr det ska mekas.Bara jag som flera gÄnger tÀnkt köpa en beater men sen kÀnner..... fast den Àr ju lite för nice att ha pÄ nÀr jag gör det hÀr![]()
HahaIngen som vill avyttra sin b5000d? Behöver en trÄksub i mitt liv igen. @roosterman du flippar ofta har jag förstÄtt, sÀlja?![]()
Full tank!
![]()
![]()
Ja den Àr lagom dyr. DÄ mÄste jag ju ha en sÄdan nÄgon gÄngJo det Àr problemet med g-shock. Tar pÄ mig terroristen nÀr det ska mekas.![]()
Tycker inte det kÀnns stelare.Den Àr rackarns trevlig. Hur upplever du bandet? LÀste nÄgonstans att det Àr ovanligt stelt
Titantisdagen fortskrider
Tycker inte att det kÀnns stelare.![]()
![]()
Köp 5Ja den Àr lagom dyr. DÄ mÄste jag ju ha en sÄdan nÄgon gÄng![]()
MOT alla odds?!? Vart spelar du nÄgonstans, jag behöver satsa lite pengar hör jag!TrÀnar inte med klocka i vanliga fall, idag gjorde jag givetvis ett undantag. Kan meddela att den mot alla odds överlevde
![]()
Syrebrist i lilla hjÀrnan efter trÀningen, uppenbarligenMOT alla odds?!? Vart spelar du nÄgonstans, jag behöver satsa lite pengar hör jag!![]()
SÄ fort jag öppnar ladugÄrdsdörren Àr den inte ny lÀngre de har hÀnt alla mina gshocksBara jag som flera gÄnger tÀnkt köpa en beater men sen kÀnner..... fast den Àr ju lite för nice att ha pÄ nÀr jag gör det hÀr![]()
Bra tÀnkt! Bygga plats för fler = nu tvingas du ju fylla upp platserna.Snickrade lite pÄ eftermiddan, blev okej.
Enkom förvaring för fyrkanter, finns plats för minst 3 till
![]()
Ja eller hur! Till Ä me pÄhejad av sambon att fixa mer platsBra tÀnkt! Bygga plats för fler = nu tvingas du ju fylla upp platserna.
SÄ; vad har du pÄ ingÄng?![]()
Jag ser nÄgot naket, ge oss en oss en nÀrbildSnickrade lite pÄ eftermiddan, blev okej.
Enkom förvaring för fyrkanter, finns plats för minst 3 till
![]()
Du har ju haft pÄ dig hÀlften redan idag...BlÄstÄlaren pÄ biltrÀff
Men det lÄter som att jag behöver Äka hem o kolla sÄ inte @Roosterwife börjar sÀlja av mina Gs
![]()
- SÄ dÀr ja, dÄ Àr du igÄng! Bra startDÄ sitter den Àntligen pÄ handleden, blev en b5000mb. Fastnade för den matta finishen tillsammans med glasringen som ger lagom liv, leker fint med ljuset. Bildbomb
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag Àr engagerad i en eller flera konversationer med henne. FÄtt pris pÄ alla din metal squares. Byter mot palletbladBlÄstÄlaren pÄ biltrÀff
Men det lÄter som att jag behöver Äka hem o kolla sÄ inte @Roosterwife börjar sÀlja av mina Gs
![]()
Bara jag som flera gÄnger tÀnkt köpa en beater men sen kÀnner..... fast den Àr ju lite för nice att ha pÄ nÀr jag gör det hÀr![]()
Hur mÄnga kolfiberfyrkanter Àr det i trÄden nu egentligen?? 5? 6?
Du menar hur mÄnga du har?Hur mÄnga kolfiberfyrkanter Àr det i trÄden nu egentligen?? 5? 6?![]()