Tjusigt Grattis till henne
Och god morgon till er alla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt Grattis till henne
Riktigt fin men du har vÀl inte snott den redan?
Fyller vattentankar till betet, tar 35 min att fylla en tankGott om tid att drömma sig bort i G-shocksens vÀrld...
NÀ riktigt sÄ tunn Àr jag inteRiktigt fin men du har vÀl inte snott den redan?
Bra veins pÄ fruderix fÄr du hÀlsaNÀ riktigt sÄ tunn Àr jag inte
Rullar mest utPengarna ska rulla...
SvÄrsmÀlt frukost, kan bli gaser i magen om du Àter upp kungenGomorron alles...
Gissar att den Àr lite svÄrtuggad.... Tror att det Àr en fight iaf jag skulle gÄ förlorande ur. Getter har man ju hört Àter allt, hur Àr det med kossor?SvÄrsmÀlt frukost, kan bli gaser i magen om du Àter upp kungen
Fy fasen, det kostar att vara bonde hör jag!Ja hinner bestÀlla minst 10 ST medans jag vÀntar
@Brogin
Anar jag en muta?
OMG, Jag har snart mÄlat om ett hus, men jag lovar det tog fan lÀngre tid att förtvÀtta och fÄ bort all sÄn dÀr kladd Àn att mÄla...Funderar.
Om jag skulle samla ihop en hel pÄse sÄnt hÀr... Skulle jag dÄ kunna sÀlja den till Gröna Lund och Lustiga Huset som autentisk spindelkladd? Kan det rÀcka till en lite enklare G rent av...?
Tack sjÀlv! Hoppas nÄn av er fÄr glÀdjas av denFikar
@roosterman
Mer fÀrg eller va sa du...?
Tack @Dusse för snabb o smidig affÀr
Morsan fick syn pÄ den sÄ nu hÀnger den tyvÀrr löst igen
Kan tro det. Men med tanke pÄ vad som finns bakom panelen (jag bytte denna sida för 4 Är sedan tror jag) sÄ funderar jag pÄ om jag kanske ska lÄta det sitta kvar. Kanske kan funka som armering rent avOMG, Jag har snart mÄlat om ett hus, men jag lovar det tog fan lÀngre tid att förtvÀtta och fÄ bort all sÄn dÀr kladd Àn att mÄla...
En sÄn dÀr flagga skulle man ha pÄ tomten